Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 ste kweek 10 x super lemon haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 ste kweek 10 x super lemon haze

    Korting op 420shop
    DSC_0006[1].jpgDSC_0005[1].jpg

    2 van mijn plantjes lagen vanochtend plat en de blaadjes zijn van sommigen een beetje geel. ook staan sommigen blaadjes een beetje bol of zit er een kreuk in.
    Ik kweek op kokos met hy-pro voeding, luchtvochtigheid, temperatuur, EC en PH waarden zijn goed
    Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

    #2
    Re: 1 ste kweek 10 x super lemon haze

    die kreuk in het blad is bij de meeste zaailingen zo, de 2de bladvorming heeft dat niet meer en verder (hopelijk) ook niet. Verder kan ik over de gele bladeren niks zeggen omdat de fotos volgens mij met licht aan zijn gemaakt. Je kan het beste de status van het plantje zien als je een foto maakt met het licht uit, flitsfoto natuurlijk.

    Comment


      #3
      Re: 1 ste kweek 10 x super lemon haze

      Ik heb een beetje betere foto zonder de lamp proberen te maken. je ziet de kleur wel wat beter. In het midden zijn de bladeren lichter groen/geel dan aan de buitenkant
      DSC_0007[1].jpg

      Comment


        #4
        Re: 1 ste kweek 10 x super lemon haze

        Nog stees moeilijk te zien, focus op de plant niet de aarde. Maar ik denk dat je ze gewoon verder kan laten groeien en dat het zichzelf wel oplost. Wiet planten groeien al bij de lichtste vereisten goed. als de temperatuur maar niet hoger of lager komt dan de 20-27 graden en je ze goed water geeft.

        gtrz

        Comment


          #5
          Re: 1 ste kweek 10 x super lemon haze

          Thanks voor je reacties Cookaap, vandaag zien ze er idd alweer veel mooier uit

          peace

          Comment

          Bezig...
          X