Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lucht + Geur vraag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lucht + Geur vraag

    Korting op 420shop
    Hey ik heb een vraagje,

    Ik ga binnenkort mn eigen kweekje beginnen, White Widow waarschijnlijk. Maar ik heb een vraag over de ventilatie. Ik ben van plan niet meer dan 5 plantjes te kweken, met een 250 watter en temperatuur regeling. Dus naar mijn idee krijg ik passief voor 5 plantjes wel genoeg doorvoer.

    Echter, ik woon aan hetzelfde trapgat als mijn buurvrouw. In de bloei zou het dan best eens kunnen gaan stinken daar (voor haar dan ). In dat geval zou ik een koolstoffilter aansluiten op het geheel. Is passieve airflow hier wel genoeg voor en zo niet, hoe sluiten jullie je 120mm fannetjes aan op het lichtnet? een 12 volt nokia lader heb ik niet liggen, dus dat gaat niet. alvast bedankt voor de info, ik zal een uitgebreid fotoverslag plaatsen als ik van start ga!

    #2
    Je kan ook gewoon een pc voeding gebruiken, kijk eens op tweakers.net ofzo voor schema's...
    Een nokia lader kost je misschien 2 euro bij de afghaan op de hoek :p...

    Comment


      #3
      Pc voeding lijkt me een beetje duur in stroom? Een beetje voeding (of eentje die ik hier heb liggen) is zo al 150 watt, trekt ie met 1 fan dan ook al 150 watt of alleen maar watts voor die ene fan?

      Comment


        #4
        Nee, 1 fan trekt geen 150 Watt. Je kan meerdere dingen aansluiten die samen maximum 150 Watt verbruiken.
        Greetzz

        Comment


          #5
          Ik heb de vraag een beetje suf geformuleerd. Wat ik wil weten, is of de PC-Voeding sowieso 150 watt trekt uit het lichtnet, of alleen wat er aan zit, in dit geval onder de 10 watt dus (1 a 2 fans).

          Comment


            #6
            Zal iets meer dan 10 of 20 watt maar niet de volle capaciteit.

            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X