Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aye.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aye.

    Korting op 420shop
    PC060486.jpgPC070489.jpgPC070490.jpg
    Last edited by Ishaany; 15 December 2012, 08:03. Reden: gwn

    #2
    Re: aye.

    vooral zouw ik een plats geven waar vb
    een tentje of een berg plaats waar teperatuur stabiel blijf .
    voor binnen heb je liefst een lap nodig .
    maar als je goed door de form lees van binekweek.
    vind je al les over je gestelde veragen.
    let wel niet op mijn fouten van mijn geschrift.

    Comment


      #3
      Re: aye.

      1 ik ik let wel op je handschrift en het irriteert me heel erg, maar achjah..

      2 je krijgt iets waarvan je eigenlijk helemaal geen verstand hebt, verstandig lijkt het mij de plantjes terug te geven want dit gaat helemaal nergens toe lijden ben ik bang voor.

      Koop een fatsoenlijke lamp en het begin is er al.

      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: aye.

        En wat zou dan een goeie lamp zijn?
        Last edited by ceBep; 15 December 2012, 09:41. Reden: onnodig quoten

        Comment


          #5
          Re: aye.

          kweken doe je tegenwoordig ofwel goed, danwel niet. Want de consequenties van gepakt worden zijn niet mals. Ook met dat ene plantje. Hier ga je daar gewoon je huis voor uit als je in een huurhuis woont.

          Wil je graag kweken neem dan rustig de tijd om eerst info te verzamelen hoe je kweekt, dan rustig alle spullen te verzamelen die je er voor nodig hebt om je plantje(s) alles te geven zodat ze zich optimaal kunnen ontwikkelen, veilig te kunnen kweken en tegelijkertijd de kans op gepakt worden zo klein mogelijk te maken, en dan pas ga je plantjes scoren.

          Alles wat je nodig hebt qua info staat hier op het forum, en is met wat geduld en zoeken simpel te vinden. Vragen of een plant echt donker nodig heeft ga ik dus ook niet beantwoorden, idem wat voor lamp je nodig hebt. Da's net als vragen waar de wc is terwijl je er al op zit.

          Succes.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: aye.

            Comment

            Bezig...
            X