wortelstimulator hoevaak gebruiken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kareltje23
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 47

    #1

    wortelstimulator hoevaak gebruiken?

    Korting op 420shop
    hee mede genoten!

    Mn stekjes zitten nu 1 dag in de grond, mijn vraag is hoevaak moet ik wortelstimulator gebruike?

    Dus hoeveel keer per week, hoeveel enzovoort?


    Alvast thanks
  • psychedelic1988
    Retired
    • Oct 2012
    • 2796

    #2
    Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

    welk merk voeding gebruik je zoek daar een passend kweekschema bij en je bent klaar

    Comment

    • Kareltje23
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2012
      • 47

      #3
      Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

      canna riso tonic

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      canna riso tonic gebruik ik, wie weet hoeveel per week enzo?

      Comment

      • psychedelic1988
        Retired
        • Oct 2012
        • 2796

        #4
        Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

        ik neem aan aarde dan zou ik is ff hier kijken https://www.leafman.nl/images/Canna%...%20Trading.pdf

        volgens mij is het maar 1 maal per week dat durf ik niet met ckrheid te zeggen

        Comment

        • Kareltje23
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 47

          #5
          Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

          okee, ik las ergens dat dit elke dag was.

          Iemand die dit zeker weet

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          dankje voor de schema!

          Comment

          • Nrh88
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 111

            #6
            Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

            nee niet elke dag

            Comment

            • Ayrton S
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 297

              #7
              Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

              Hier http://www.canna.nl/growguide kan je het in vullen en beter berekenen.
              Ik zou het elke dag meegeven.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

                Stekjes dus .. geen zaadjes. (?)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: wortelstimulator hoevaak gebruiken?

                  gewoon 10 liter klaarmaken met 10 ml wortelstimulator en afzuren naar ph6,0
                  is die 10 liter op dan maak je nieuwe 10 liter met 20 ml wortelpoep erin en afzuren naar ph 6,0
                  en de rest van de info is te vinden op het forum
                  succes
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  Bezig...