Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wortels

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wortels

    Korting op 420shop
    hallo ben bezig met een kweek in homebox heb mijn meisjes een maandje laten voorgroeien
    ze staan nu voor de 4dag in bloei
    toen ik net een foto wou nemen merkte ik da de worstels door de gaatjes (onderkant pot) beginnen te groeien? erg? zo laten groeien... of verpoten? probleem ken weinig plaats in me tentje over... ze staan nu al in 11 l potten.... tips?
    greetz. skoek
    Attached Files
    Last edited by bobo; 30 November 2008, 02:09.

    #2
    Waarschijnlijk zal het het beste zijn als je je plantes verpot.

    grtz

    Comment


      #3
      Indien mogelijk: VERPOTTEN
      Indien niet mogelijk: dan niet verpotten he.
      Maar indien je nog wat plaats hebt dan raad ik je sterk aan om ze te gaan verpotten. Tijdens de eerste 2 weken van de bloei hebben mijn plantjes besloten van hun lengte -die ze in de groei hadden- even te verdubbelen... Dus met een grotere pot kan je dat enkel maar stimuleren en hoe groter hoe beter zeg ik altijd

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        als je de bloeiverschijnselen ziet en je hebt een redelijk aantal vrouwtjes dan zou ik een aardebak maken en daar alle planten in zetten!

        moet je ook maar van 1 bak de ph en ec meten...

        Comment


          #5
          verandering van potten naar....

          thx dacht da ook ! ik als timmerman heb dat dan meteen maar gedaan een bloembak van 1.2 OP 1.2 GEMAAKT 40CM diep laat ze maar groeien nu in dat apart bakje komt onderaan men frisse buiten lucht uit en er boven mijn verwarmingske geslaagd e?
          greetz
          Attached Files

          Comment


            #6
            vakmanschap is meesterschap .

            Comment


              #7
              Is heel mooi gedaan, maar je heb iets over het hoofd gezien. Je moest er een folie inleggen in je bak. Maar geen probleem goed voor de volgende kweek .

              Grtz

              Comment


                #8
                thx ja ben er ook trots op ja had er ook aan gedacht maar winkels waren al dicht
                vraagje na de oogst moet ik dan de ganse inhoud verniewen? er zit 450L potgrond in... dacht telkens zo 200 liter te vernieuwen en dan goed mengelen? ben benieuwd goe flink de meiden nu nog gaan groeien net eerste week van de bloei gepasseerd..;
                greetz

                Comment


                  #9
                  De oude aarde doorspoelen met enzymen, daarna je verse aarde er mee vermengen.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    kun je voor mij ook 1 timmeren

                    props, erg mooi gedaan

                    Comment


                      #11
                      mooi vakmanschap,dat ziet er lekker uit!

                      laat de dames nu maar lekker wortelen in hun nieuwe huisje!

                      grtzz

                      Comment

                      Bezig...
                      X