Gele bladeren!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • francisp
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 685

    #16
    Re: Gele bladeren!

    Ok, ik zal u maar gelijk geven. Naast CO2 komt veel stikstof vrij, maar dat is aan u niet besteed.

    Comment

    • wildbloemetje
      Advanced Stoner
      • Nov 2012
      • 56

      #17
      Re: Gele bladeren!

      Heb deze week 2 keer bloeivoeding gegeven, 20 ml op 6 liter water, maar nu komen er bruine vlekken bij??? Zitten op de nog goede bladeren. Water is afgezuurd.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      DSCN7346.jpg

      Comment

      • back in the days
        Stoner
        Member
        • Nov 2011
        • 24

        #18
        Re: Gele bladeren!

        geen bloeivoeding geve maat welke voeding gebruik je? groeivoeding met beetje booster geve tot ze stopt met groeie en dan booster met GROEIVOEDING geve
        ge geeft teveel pk's rustig aan me die shit heeft ze nog niet nodig wacht tot 3de of zelf 4 week bloei en dan bam ma nu nog niet

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        *sry foutje in post :

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Gele bladeren!

          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
          Dat gistfabriekje maakt CO2 das toch heel wat anders dan stikstof.
          Yessir, dat misverstand probeerde ik ook al uit de weg te ruimen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • back in the days
            Stoner
            Member
            • Nov 2011
            • 24

            #20
            Re: Gele bladeren!

            sry foutje:BLOEIVOEDING INPLAATS VAN GROEIVOEDING NA 4 WEKEN :

            Comment

            • wildbloemetje
              Advanced Stoner
              • Nov 2012
              • 56

              #21
              Re: Gele bladeren!

              Ja, ik geef nu groeivoeding. Foutje van mijn kant . Terra grow van Plagron. Maar waar komt dat bruine blad dan vandaan?

              Comment

              • antwerpsmoker
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 421

                #22
                Re: Gele bladeren!

                heb hetzelfde probleem met men planten...
                S7300861.JPGS7300862.JPGS7300870.JPGS7300871.JPG

                mij hebben ze ook al gezegd dat het wat overvoeding is en dat ik me er eigenlijk niet zoveel zorgen om hoef te make...
                ben nu gestopt met voeding geven maar betert niet echt..
                dus hier zegge jullie dat het dan mss goed is om groei voeding te geve omdat daar stikstof inzit?
                maar plantjes bloeien ng mooi verder dus ik denk dat het bij jou ook wel goed komt.

                grtz

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #23
                  Re: Gele bladeren!

                  Het kan meestal helemaal geen kwaad om een keer groeivoeding te geven tussendoor.
                  Of desnoods een paar keer 50/50 bloei/groei, dan moet je even opzoeken of dat kan met het merk dat je gebruikt.
                  Alleen met pure haze genetica kun je beter niet teveel stikstof geven tijdens de bloei omdat de toppen dan gaan strekken/schieten.

                  Vaak wordt er te snel overgeschakeld van groei- naar bloeivoeding met dit gele blad onderop als gevolg.
                  Groeivoeding blijf je het liefst geven zolang de planten groeien, klinkt best logisch.
                  Tegen de tijd dat je ziet dat ze nog weinig groeien en de topontwikkeling echt inzet schakel je over op bloeivoeding.
                  Tsja, en grote potten met goeie aarde gebruiken helpt ook natuurlijk

                  Een andere oorzaak van geel blad onderin kan ook gewoon een tekort aan effectief licht zijn.
                  Kwekers overschatten de dieptestraling van een hpsje vaak.
                  Een enkele 400W lamp bijvoorbeeld geeft echt geen anderhalve meter diep voldoende bruikbaar licht voor grote keiharde toppen.
                  Da's ook niet zo'n probleem, als er maar genoeg toppen bovenin zitten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • wildbloemetje
                    Advanced Stoner
                    • Nov 2012
                    • 56

                    #24
                    Re: Gele bladeren!

                    Mijn dames zitten pas 3 weken in 11 liter potten met Allmix aarde van Biobizz. Deze zou genoeg voeding voor 6 weken moeten hebben. Ik heb nog geen bloeivoeding gegeven hoor, alleen een beetje groei voeding hoewel het volgens mij nog niet eens zou hoeven met deze aarde. Wel heb ik vandaag gist gekocht en ga ik vanavond die flessen vullen. (Baat het niet dan schaad het niet). Hoeveel water geven jullie je planten? Ik geef ong. 500 ml per plant om de 2 dagen.

                    Comment

                    • antwerpsmoker
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2012
                      • 421

                      #25
                      Re: Gele bladeren!

                      droogt jou grond dan niet uit????

                      grtz

                      Comment

                      • back in the days
                        Stoner
                        Member
                        • Nov 2011
                        • 24

                        #26
                        Re: Gele bladeren!

                        jow maat die bruine plekke komt door het teveel aan pk in de grond terwijl ze dit nog niet nodig heeft dat zijn brandvlekken gwn rustig aan groeivoeding geve...
                        en om uitdroging bovenste laag tege te houden om de 2dagen bovenste laag sprayen met drukspuit gwn met afgezuurd water niet op bladeren of plant spuiten tijdens lichtperiode

                        Comment

                        • wildbloemetje
                          Advanced Stoner
                          • Nov 2012
                          • 56

                          #27
                          Re: Gele bladeren!

                          Pfff nee ik bedoel om de dag, zit aan een wijntje . Als er teveel PK in de grond zit dan zou ik helemaal geen groei voeding moeten geven? Alleen afgezuurd water dan lijkt mij?

                          Comment

                          • back in the days
                            Stoner
                            Member
                            • Nov 2011
                            • 24

                            #28
                            Re: Gele bladeren!

                            nee maat in groevoedingi zit de verhouding tussen n en pk anders verdeeld de plant heeft in het groeistadium en begin bloei meer n nodig en beetje pk en vanaf ze stopt met groeien steekt ze haar energie in de toppen daarvoor heeft ze een bloeivoeding nodig deze heeft een verhouding met minder n en meer pk

                            Comment

                            • wildbloemetje
                              Advanced Stoner
                              • Nov 2012
                              • 56

                              #29
                              Re: Gele bladeren!

                              Ok, duidelijk Valt niet mee om de dames het naar de zin te maken hoor.

                              Comment

                              • antwerpsmoker
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2012
                                • 421

                                #30
                                Re: Gele bladeren!

                                komt wel goe

                                Comment

                                Bezig...