Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een aantal vragen over het planten van wiet :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een aantal vragen over het planten van wiet :)

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

    Ik geef je een goede tip snuffel is rond op het forum en lees eens wat verslagen van kwekers

    Gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

      Denk je dat er komende maanden veel zon zal zijn?

      Autoflowers kunnen best wel sterk ruiken. De antwoorden op al je vragen kun je perfect op dit forum vinden! Veel leesplezier.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

        Het punt is dat ik niet weet waar ik zou moeten beginnen. Maar als ik echt geen hulp kan krijgen zoek ik zelf wel rond. Toch bedankt.

        Comment


          #5
          Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

          Zeker in dit seizoen kun je NIET kweken voor het raam: Te weinig licht. Zet je er een lamp boven, dan wordt de stank zeker te sterk. Het hele huis zal er naar stinken.

          Mijn advies: Doe het niet - tot je klaar bent om een (micro)kweekruimte te bouwen, met goede verlichting en afzuiging.

          Op youtube zijn ruimschoots kweekhandleidingen te vinden. Probeer eens te googlen op "hoe kweek ik wiet" ofzo.

          Comment


            #6
            Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

            je buren ruiken het niet maar als de deur open gaat..

            Comment


              #7
              Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

              En er zijn veel verschillende autoflowers ... van 2 meter tot kleintjes van zo,n 25 cm . Voor je begint wat verslagen door lezen van bijvoorbeeld soortjes die je lekker vind , zo leer je vanzelf de basis goodluck

              Comment


                #8
                Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                Begin alvast eens met de geavanceerd zoeken functie rechts-bovenaan het scherm.
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                  Oorspronkelijk geplaatst door langenl View Post
                  En er zijn veel verschillende autoflowers ... van 2 meter tot kleintjes van zo,n 25 cm . Voor je begint wat verslagen door lezen van bijvoorbeeld soortjes die je lekker vind , zo leer je vanzelf de basis goodluck
                  Last edited by Heribei; 16 December 2012, 21:43.

                  Comment


                    #10
                    Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                    welkom op het forum!
                    zoals al gezegt, autoflower nu los op de vensterbank is echt nutteloos
                    wat je wel kunt doen, is kijken voor een stealth pc growbox ofzo of iets anders creatiefs , een kleine (bijvoorbeeld oude pc kast) werkt zelfs al, en daar een lamp in en pc fan's gebruiken voor ventilatie.
                    je zult geen geweldige oogst behalen maar als je maar creatief bent dan kom je vast een heel eind , hier een voorbeeldje op joetjoep.

                    Comment


                      #11
                      Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                      Dankjewel voor je advies. Zou het wel verstandig zijn om in het voorjaar te beginnen of kan ik hem ook dan beter toch in de tuin zetten in een potje ofzo? Is het sowieso verstandig een autoflower buiten te zetten of is de autoflower echt voor binnen?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Dankjewel voor de tip. Ik denk dat ik op zoek ga naar wat kleinere plantjes.

                      Comment


                        #12
                        Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                        ja je kunt zeker autoflowers buiten zetten, ik heb ze in het begin van de zomer altijd in kuipen.
                        kan zowel buiten als binnen

                        Comment


                          #13
                          Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                          'n Autoflower is juist voor buiten bedoeld.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                            neeenee autoflowers zijn zoals in de naam gevangen voor in de auto. (mag ook achterin trouwens)

                            ze doen het het allerbest op gemalen garnalen, die je dan tweewekelijks aan de onderkant van de bladeren smeert. Niet aan de bovenkant want daar zitten nauwelijks bladmondjes, en kunnen ze dus niet eten(want, zoals je vast weleens is opgevallen : een plant heeft geen handjes).
                            Wietlucht krijg je doordat de plantjes nooit hun mondjes spoelen/poetsen. Een heidens karwei, maar de moeite waard want het scheelt dus de aankoop van een koolstoffilter. Persoonlijk heb ik de beste resultaten bereikt met een uitgeplozen peuterborsteltje (3 haren is zat) en paradontax. Zendium en Elmex niet gebruiken want daarvan trekken die kleine bekkies samen, wat dus eer moeilijkheden met eten geeft. Evt naspoelen met bladmondjeswater kan, flossen hoeft niet.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

                              Lol

                              Comment

                              Bezig...
                              X