Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over de bladeren...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over de bladeren...

    Korting op 420shop
    hallo

    zit met een probleem op de bladeren,, grootste bladeren worden stillaan geel en beginnen te drogen..
    heb al eens opgezocht maar heb nog steeds geen antw gevonden op men vraag,, wat moet ik doen om ze weer gezond groen te krijgen??

    ze staan nu midden 5deweek zichtbare bloei

    heb 4king's kush staan & 1 big buddha cheese,, IMG_0189.jpgIMG_0190.jpgIMG_0191.jpg
    het is vooral vanaf onderaan dat het begint maar heb 2 kings staan waar alle bladeren heel licht geel inkomt,, heb wel ondervonden dat het niet egt is verergert sinds ik gewoon regenwater geef zonder bloeivoeding, maar tog missen ze iets,,maar wat??

    grtz

    #2
    Re: Vraagje over de bladeren...

    Wat stikstof- en magnesiumtekort misschien. Probeer eens met een dosis groeivoeding. Het zou niet meer mogen verslechteren dan. Zit je pH goed?
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over de bladeren...

      Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
      Wat stikstof- en magnesiumtekort misschien. Probeer eens met een dosis groeivoeding. Het zou niet meer mogen verslechteren dan. Zit je pH goed?
      weet ik niet juist heb nog geen PH meter gehaald,, daardoor dat ze niet meer zoveel drinken als anders? moet nu enkele dagen langer wachten tot de pot egt lichter voelt..

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over de bladeren...

        Ja dat kan wel. Je zit misschien door een te hoge pH in je medium met een blokkade. Wortels kunnen dan vaak geen voeding meer opnemen. Laat nu zeker de aarde eerst uitdrogen en misschien moet je toch snel een pH-meter en eventueel een fles pH-min gaan halen
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        Bezig...
        X