Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer in de groei van tl naar hps ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer in de groei van tl naar hps ?

    Korting op 420shop
    hey growers, ik heb 5 plantjes in 5L potten onder 4x18w cool white staan nu ongeveer 14 dagen heb ze bij het overpotten wat dieper ingegraven en ze zijn nu gemiddeld 10cm hoog en zijn aan hun 4e vertakking. zou ik ze nu stilaan onder de hps zetten om verder te groeien of is dit nog te vroeg ? hier enkele foto's. greets 2012-12-28 17.49.16.jpg2012-12-28 17.49.41.jpg

    #2
    Re: wanneer in de groei van tl naar hps ?

    Als de HPS al vrij is, onder HPS zullen ze sneller groeien. Anderzijds kun je ze gerust nog een weekje of twee onder TL laten, kan ook geen kwaad (minder energieverbruik maar iets tragere groei)

    Comment


      #3
      Re: wanneer in de groei van tl naar hps ?

      is mss handig om te weten !! wat je met die sletten van plant bent !! daar hangt het vanaf hoelang je voorgroeid he !!

      hoe groot hok is , wil je scroggen , enzovoort

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: wanneer in de groei van tl naar hps ?

        In een 'normaal' hok/tent kun je ze gerust direct onder HPS zetten en dus groeien.
        Ik doe niet an groeien onder TL, maar meteen knallen!

        Waarom denk je dat 't te vroeg zou zijn om onder HPS te zetten dan?
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: wanneer in de groei van tl naar hps ?

          algemeen bekend : HPS zijn uitslapers die graag snachts hun ding doen. Zet ze bij voorkeur niet aan voor 11.,00u smorgens want ze hebben me toch een ochtendhumeur
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: wanneer in de groei van tl naar hps ?

            Oorspronkelijk geplaatst door francisp View Post
            Als de HPS al vrij is, onder HPS zullen ze sneller groeien. Anderzijds kun je ze gerust nog een weekje of twee onder TL laten, kan ook geen kwaad (minder energieverbruik maar iets tragere groei)
            ja die is vrij, ik heb maar 1 kast. sneller klaar vind ik interesanter dan stroom besparen
            .greets

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
            is mss handig om te weten !! wat je met die sletten van plant bent !! daar hangt het vanaf hoelang je voorgroeid he !!

            hoe groot hok is , wil je scroggen , enzovoort

            groetjes
            ik wil ze gewoon groeien, geen scrog of sog dus. men kast is 1.80 hoog, trek daar de lamp af en de 40cm min afstand van de toppen mogen ze maximum 1,20m hoog worden. heb ook maar 0.7m2 grondoppervlak. greets

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
            In een 'normaal' hok/tent kun je ze gerust direct onder HPS zetten en dus groeien.
            Ik doe niet an groeien onder TL, maar meteen knallen!

            Waarom denk je dat 't te vroeg zou zijn om onder HPS te zetten dan?
            ik had ergens gelezen dat als ze nog klein zijn, ze niet zo goed tegen het hps geweld kunnen... greets

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            algemeen bekend : HPS zijn uitslapers die graag snachts hun ding doen. Zet ze bij voorkeur niet aan voor 11.,00u smorgens want ze hebben me toch een ochtendhumeur
            als de hps er in gaat (16/8groei ipv 18/6) dan gaat de afzuiging mee uit met het licht daar de kast in de slaapkamer staat en het dan snachts stiller is om te slapen dus de donker periode ligt bij mij tussen 23u en 7u greets

            Comment

            Bezig...
            X