Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers..

    ik ben voor het eerst een kweekje begonnen met een secret jardin 120x120x180
    had 5 zaadjes white widow royal queens
    zijn ontkiemt in een bakje met wc papier is allemaal goed verlopen alleen nou heb ik een probleem...
    ik heb ze gepot en voordat ze uitkomen wou ik ff me tentje testen op lv en temp.
    heb 1 x een 600 watt lamp en als die uit is heb ik mooi 21/23 graden en lv 80%
    maar zodra ik em aanzet gaat me temp rechstreek naar 31/33 en me lv 40/45%
    terwijl me afzuiger staat te LOEIEN!!
    heb er 2 emmers water in staan en 3 handoeken hangen maar zodra de lamp aangaat werk het voor geen meter
    weet iemand hoe ik dit makkelijk onder controle kan houden voordat me vrouwkes naar boven komen?

    nog 1 klein dingetje ik heb een fan controller met thermostaat..
    dat oranje rondje op de thermostaat is de instel van de graden die je wil hebben in je tent neem ik aan?
    maak niet uit waar ik em op zet de afzuiger gaat ong. voor 50 a 60% draaien..help??

    groentjuss Erwin

    #2
    Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

    Stel je vraag eens bij 'vragen binnenkweek', ik denk dat je hier weinig antwoorden gaat krijgen. Eenvoudige oplossing : vervang de lamp (en VSA) door een van 400 watt, zal al een mooi stuk helpen.

    Comment


      #3
      Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

      ok dankjewel! hmm maar heb ik dan niet minder opbrengst? mij is vertelt dat een 600 gwn moet kunnen voor een 120x120..

      Comment


        #4
        1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

        Denk dat je nog een inlaat nodig hebt om wat circulatie te maken oftewel alles naar 400 overschakelen ...

        Comment


          #5
          Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

          Lokes

          punt 1 : hoe zwaar is die afzuiger ??

          punt 2 : als je ze pot !! span folie over die pot !! voor hoge lv !! pot gevuld tot rand !! zet dan afgeknipte cola fles er over voor hoge lv

          punt 3 : dat oranje ding staat bij mij ingesteld op 28 gr !! dat wil zeggen !! wordt het warmer !! dan gaat je fan naar 100% afzuiging !! die controler zelf dat ander kastje dus staat hier op 60 %

          Groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

            ja heb als inlaat alleen een gat open staan das waarschijnlijk niet genoeg dan moet ik een aanzuiger kopen miss? was eigenlijk niet van plan meer geld uit te geven

            Comment


              #7
              Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

              meerdere gaten open doen ???
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                afzuiger is 310 m3...kijk is aan goeie tips k1 heb de lamp maar uitgezet want er komt nog niks uit ge grond...aan zetten en cola fles erondheen dan?

                Comment


                  #9
                  Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                  jep jep !!

                  zodra der iets boven komt wil dat licht hebben , dus maken dat lamp weer aan is :d

                  ivm cola fles , ook die moet er gelijk op

                  groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #10
                    Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                    ja ik heb nog maar 1 gat voor open te laten die onderaan weetjewel.. ok ga em ne gelijk aanzetten ben ik ff blij dak altijd vergeet me flessen in te leveren
                    tnx man, ik had trouwens de zaadjes ong 1 cm gestopt zachtjes wat aarde eroverheen gedaan en de helft kwam het worteltje eruit zetten...probleem????

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    lamp aan, afzuiging aan, windaaier aan, verwarming uit, raam open, cola flessen derop en over half uurtje ff checke

                    Comment


                      #11
                      Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                      heb je geen inlaat van buitenlucht? Cooltube kan ook nog een oplossing bieden. Of een clip-fan onder de lamp.

                      En hangt je lamp wel hoog genoeg? Grtz
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        #12
                        Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                        heey rodigan..ja heb een gat open staan in de tent en in de (afgesloten) kamer een raam op een redelijke kier... clip fan is een windwaaiertje met zon knijpertje toch? die heb ik ook ophangen maar boven de lamp..eronder hangen dan?? me lamp hang er 60 cm boven gr.

                        Comment


                          #13
                          Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                          Ja, zo tussen de lamp en dan uiteindelijk de plantjes. Noch pal waaien op de lamp, noch op de plantjes is een goed idee. Ertussen dus. Misschien als je wat actiever die buitenlucht (goed gefilterd weliswaar voor beestjes) inlaat zal het zeker veel schelen. Je mag ook best een stukje karton boven je temp.sensor leggen. Dat scheelt ook al weer een graad. Die 60cm is oke, maar als ze net boven komen hou je die toch beter op 1meter de eerste dagen, daarna kun je gestaag naar 60cm zakken. grts
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            #14
                            Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                            ok ga ik doen...jah die buitenlucht is best moeilijk de buren mogen natuurlijk niks zien haha...heb die thermostaat trouwens op me lamp staan er werd me vertelt dat in het licht ook niet goed is...ok dus als ik teken van leven zie gelijk terug naar een meter..ik gebruik als potgront de lightmix en als voeding heb ik canna terra flower....goei spul of....?
                            tnx voor de tip mate

                            Comment


                              #15
                              Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

                              Uhm, met wat meet je de temperatuur? Want de armatuur van die lamp wordt sowieso redelijk heet na een tijdje...
                              Heb je niet zo'n temp-hygro metertje? http://www.gadgettown.com/images/Q-cars/Q01021.jpg
                              Je moet meten op 60cm van je lamp (langs onderen natuurlijk).
                              Misschien heb je wel een vertekend beeld van de temperatuur en valt het al bij al nog mee

                              En ivm de buren, gebruik een slang van een paar meter, met een fannetje op of een kleine buisventilator :p Sowieso zul je voldoende CO2-toevoer moeten hebben.
                              Die lightmix is goed voor de eerste paar weken, daarna zul je nog wat groeivoeding nodig hebben waarschijnlijk. Canna is een goed merk dus daar zal het zeker mee lukken!
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X