mijn plant hoe moet het verder zo
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
Oké, dan kweek ik de volgende keer zonder licht maar wel met 10L groeivoeding!Comment
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
Oorspronkelijk geplaatst door Steefie 
Je moet gewoon meer groeivoeding geven, das tog logisch, het heet groeivoeding omdat het de planten laat GROEIEN. als je meer van dat type voeding geeft, kan je het tekort aan licht compenseren! Zo simpel is het kweken!
Dit is echt een topic vol vreemde mensen!Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
haha, volledig mee eens Berry
250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)Comment
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
Het schijnt dat als je kleine gewichtjes aan je plant hangt,ze ook sterker en breder zal worden,(gewichtheffers zijn ook breed en sterk).Comment
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
wilco schaam je man... je smoelwerk en je houding is echt waardeloos.
het zelfde geld voor je vingers die zijn niet groen, stop waar je mee bezig bent.
je brengt dit forum niets waar we iets aan hebben en dan heb ik het ook over je vragen.
ik geloof bijna niet dat dit een echt persoon is,die echt met een probleem komt.
onbegrijpelijk dat je dit nog tegen komt in 2013..
maar goed dat komt volgens mij gewoon omdat je nog geen 18 of ouder bent.
suc6 met je rotzooi.Comment
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
Niet zeiken op de gozer jullie reageren toch zelfGod was never on your side..Comment
-
Re: mijn plant hoe moet het verder zo
Een muzikaal talent is wat je bent..
Ik zou eerwraak op je plegen moest ik je vadert zijn..
Comment





Comment