Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

    Korting op 420shop
    Hoi smokers,

    ik ga nu al een tijdje naar de coffeeshop om daar mijn wiet te halen.
    Maar nu zou ik graag een keer onafhankelijk van coffeeshops willen blowen.
    Aangezien ik geen speciale lampen bezit behalve een Ikea LED lamp met wit licht, vraag ik mij af of ik ook zonder lampen wiet kan kweken.
    Ik denk eraan om de plant dan op zolder voor het raam te zetten (daar wordt het overdag vrij warm), of op het dakterras.
    Heeft iemand tips hoe ik ook zonder lamp (of desnoods met de Ikea Led lamp ) wiet kan kweken?
    En welke zaadjes en soorten komen hiervoor het best in aanmerking?

    Groet

    #2
    Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

    Waxinelichtkweekjes rocken.

    Bind n hangende bloembak onder een lantaarnpaal en goan.


    Jij boft maar met zo'n instelling knaap.

    Comment


      #3
      Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

      Je kunt alleen maar in de lente/zomer onder zonlicht kweken (om logische redenen). Met 3 - 4 spaarlampen kun je ook wel 10-15 gram van een autoflower halen
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

        @Rodigan

        Ja ik ga dit dan ook zeker in de zomer doen!

        Comment


          #5
          Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

          als je binnen wilt kweken zonder kunstlicht kun je beter niet kweken
          zonde van je tijd en energie

          zoals al gezegd word misschien 'n autoflowertje maar ook die heeft licht nodig!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

            koop gewoon een HPS lamp, 't is een goeie investering en je zal nagenoeg geen problemen ondervinden...
            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

            Comment


              #7
              Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

              Oorspronkelijk geplaatst door inhalex View Post
              Hoi smokers,

              ik ga nu al een tijdje naar de coffeeshop om daar mijn wiet te halen.
              Maar nu zou ik graag een keer onafhankelijk van coffeeshops willen blowen.
              Aangezien ik geen speciale lampen bezit behalve een Ikea LED lamp met wit licht, vraag ik mij af of ik ook zonder lampen wiet kan kweken.
              Ik denk eraan om de plant dan op zolder voor het raam te zetten (daar wordt het overdag vrij warm), of op het dakterras.
              Heeft iemand tips hoe ik ook zonder lamp (of desnoods met de Ikea Led lamp ) wiet kan kweken?
              En welke zaadjes en soorten komen hiervoor het best in aanmerking?

              Groet
              Wat je wil is net zo onmogelijk als de zwaartekracht afschaffen. Lees je even in, er is meer dan genoeg info. Als je je voordien had ingelezen, zou je die vraag nooit hebben durven stellen.

              Comment


                #8
                Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

                Je kan planten kweken onder Tl lampen of onder spaarlampen als je maar de juiste kleur neem.
                Je kan ook een autoflower voor het raam kweken .

                Allen het is sonde van je tijd want de oogst onder dit soort lampen zal heel weinig zijn.
                beste kweek je gewoon in de zomer buiten of je regel goede lampen.

                Gr Bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Je kan planten kweken onder Tl lampen of onder spaarlampen als je maar de juiste kleur neem.
                  Welke kleuren moet ik dan nemen en in welke periodes? Ik ook ergens gelezen dat je tijdens een bepaalde periode de kleur lamp moet veranderen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Binnen wiet kweken zonder enige vorm van kunstmatig licht?

                    Lezen ! http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...je-kweekruimte

                    Comment

                    Bezig...
                    X