Wie van de drie?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rodigan
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1536

    #1

    Wie van de drie?!

    Korting op 420shop
    Voor de volgende ronde wil ik in plaats van 4 kleinere plantjes, 1 'grote' plant in een 40L smart pot zetten en scroggen (onder 250w).

    Ik kan echter niet kiezen tussen de volgende drie soortjes:


    Northern Light van Nirvana Seeds

    Great White Shark van Greenhouse

    Big Bud Afgani van Pukka Seeds


    't Is dus niet echt een vraag, maar mensen die me kunnen helpen met dit knoopje door te hakken, mogen gerust hun mening geven!

    Grtz!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #2
    Re: Wie van de drie?!

    Als je je voorraad moet aanvullen neem dan diegene die meest opbrengt.
    Doe je t voor je hobby? neem dan de moeilijkste.
    Ben je een connaiseur?neem dan de lekkerste.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Wie van de drie?!

      Ik zou voor de nothern light gaan omdat deze lekker sterk is

      Comment

      • El Nino
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Jan 2012
        • 544

        #4
        Re: Wie van de drie?!

        ik kies ook Northern Light. Vorige zomer heeft een vriend van me die buiten gekweekt, zoooooooo lekker Binnen kan dan alleen maar beter zijn he
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

        Comment

        • francisp
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 685

          #5
          Re: Wie van de drie?!

          Northern Light is de enige die ik al gerookt heb. Dus ik zou voor een van de andere gaan. Maar ja, da's persoonlijk hé.

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #6
            Wie van de drie?!

            Ik zou voorde shark gaan, vind die wel lekker!

            Comment

            • Rodigan
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1536

              #7
              Re: Wie van de drie?!

              Bedankt voor jullie reacties Ik bestel ze gewoon alle 3 en dan doe ik ienemienemunte :p Heb ik dan meteen zaadjes voor de run erna ook
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment

              • El Nino
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Jan 2012
                • 544

                #8
                Re: Wie van de drie?!

                hahaha, strak plan !!
                250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                Comment

                Bezig...