voedingsterkort ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #16
    Re: voedingsterkort ?

    Aan allen: koop een Fertometer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik zie hier constant voedings problemen en dat is echt niet nodig.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #17
      voedingsterkort ?

      @ hjm, zijn die allemaal even betrouwbaar? En wat ik me ook afvraag , als je die fertometer erin hebt zitten, maar je verplaatst hem, andere kant van pot of dieper of hoger, zijn het dan altijd dezelfde waardes ?? Heb ook altijd getwijfeld zoiets aan te schaffen maar het is er nooit van gekomen ;p

      Comment

      • Ganjalf_The_Green
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 399

        #18
        Re: voedingsterkort ?

        Daar ben ik ook wel benieuwd naar
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

        Comment

        • jooms88
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 244

          #19
          Re: voedingsterkort ?

          nieuwe opstelling, als dit fout gaat weet ik het ook niet meer :

          foto (36).jpg

          Comment

          • Ganjalf_The_Green
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 399

            #20
            Re: voedingsterkort ?

            en als je EC 5.2 is dude, dan wordt het lastig...kun je nog overpotten? want dat is veeeeeel te hoog.
            Je EC zit normaal zo rond de 1.6-1.8 bij volwassen planten. Mja geen voeding geven anders en hopen dat het omlaag gaat.
            Verder inderdaad gewoon ph+ aanschaffen en je voedingsoplossing dan gedurende een keer of 4-5 wateren met gewoon kraanwater...haal je het ook omhoog en dan nog eens meten na die tijd

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            dan hoef je overigens geen ph+ te kopen als je de ph omhoog haalt met normaal water
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

            Comment

            • jooms88
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 244

              #21
              Re: voedingsterkort ?

              nieuw probleem

              Op een plantje begin ik roestvlekjes te krijgen. De rest is nog even aan het wennen aan het nieuwe licht en de nieuwe grond denk ik.

              foto (37).jpgfoto (38).jpgfoto (39).jpg

              Comment

              • Ganjalf_The_Green
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 399

                #22
                Re: voedingsterkort ?

                Laat de plantjes even hun gang gaan...ze zijn in vegatieve fase en kunnen vrij veel hebben.
                Als je je aan de basics hebt gehouden om te kweken en je zaad was goed ( ook nooit 100% zeker ) dan komt het allemaal wel goed
                Als je steeds aan de bel moet trekken heb je maar een stressvol leven en dat proberen we hier enigzins te vermijden denk ik
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                Comment

                Bezig...