Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

house&Garden TOP SCHOOTER

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    house&Garden TOP SCHOOTER

    Korting op 420shop
    Beste kweekers ik heb een vraag over het product top schooter ik gebruik zelf alles van House&Garden maar in de laatste fase word dit product aanbevolen heeft iemand hier ervaaring mee het flesje is 500 ml voor 62 euro niet echt goed koop dus maar als het goed werkt dan wil ik dat best wel aanschafen ik heb er genoeg over gelezen maar wie gebruikt het zelf en heeft er wat over te zeggen ik hoor het graag . gr xXx

    #2
    Top Shooter eerst opwarmen door de fles in warm water te plaatsen. Hierdoor wordt het product vloeibaarder. Na ongeveer tien minuten de fles goed schudden zodat de elementen in Top Shooter goed gemengd worden. Verdun Topshooter in een kleine hoeveelheid warm water, goed roeren en voeg het toe aan je voedingswater.Zorg ervoor dat de circulatie pomp draait.

    Gebruik Topshooter de laatste 3 weken van de bloeiperiode. Stel uw basisvoeding af op een EC-waarde van 1,2 Bereid je voedingscontainer door eerst de basisvoeding aan het water toe te voegen (bijv.: Aardevoeding, Coco Voeding of Aqua Flakes) tot een EC van 1,2 en voeg dan Topshooter toe. Indien nodig de pH-waarde bijstellen. Gebruik House & Garden Ph+ (omhoog) of Ph-(omlaag), deze is speciaal ontwikkeld voor het gebruik met House & Garden voedingsstoffen en geeft je een langere en meer stabiele lezing. Uw voedingsoplossing is klaar voor gebruik.

    Grtz
    Last edited by bobo; 1 December 2008, 22:29.

    Comment


      #3
      BOBO bedankt voor de info dus die gaan we ook maar halen dan alles voor de Kwalitijd

      Comment

      Bezig...
      X