Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe sluit je een HPS lamp aan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe sluit je een HPS lamp aan

    Korting op 420shop
    hoi beste mensen,

    Ik ben van plan om ongeveer 3 super silver haze zaadjes te kopen. Alleen heb ik nu nog geen lamp
    Ik zou graag een HPS lamp willen aangezien je die voor de bloei en groei periode kan gebruiken dus dat lijkt me lekker overzichtelijk.
    Het enige nadeel is, hoe de f*ck sluit je die aan? Ik heb gelezen dat je ze niet zomaar met een klokje in een stopcontact kan steken (vanwege brand), maar je eerst allemaal dingen moet kopen die daar tussen gaan. Kan iemand mij hier in helpen aangezien ik niet zo goed in dat soort dingen ben? Ik woon sinds kort op mezelf in Amsterdam en dan is het natuurlijk geweldig een paar plantjes in je huis te hebben staan.

    Groet

    #2
    Re: Hoe sluit je een HPS lamp aan

    davin 12 google

    succes
    sigpic
    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

    Comment


      #3
      Re: Hoe sluit je een HPS lamp aan

      wellicht is je de zoek-knop alhier op dit prachtforum opgevallen ? Rechts bovenin een leeg vakje waar je allerlei leuks in kan vullen.

      Er zijn namelijk recentelijk meerdere topics ingeschoten die precies hierover gaan, waar uitgebreid is aangegeven hoe je die dingen veilig kan aansluiten en wat er zoal mis kan gaan. Hopelijk begrijp je dat vragen natuurlijk altijd mag maar dat het sterk wordt gewaardeerd als de vragensteller eerst eens wat moeite heeft gedaan om zelf achter het antwoord te komen.

      succes !
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Hoe sluit je een HPS lamp aan

        Je hebt dus de lamp nodig, een VSA (voorschakelapparaat, een 'starter' zeg maar), en een schakelkastje met timer.
        Een kap (reflector) erbij is ook handig.

        Dan moet je ook nog denken aan een koolstoffilter en een afzuiger.
        Check wat kweekverslagen ofzo, daar kun je vaak veel kennis vandaan halen.

        Aansluiten kun je idd wel ergens vinden hier.
        Je hoeft er geen Einstein voor te zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Hoe sluit je een HPS lamp aan

          Ik zou zeggen kijk naar de aanwezige elektra met die info ga je naar een Growshop.
          Om te beginnen zeg je goedemiddag (als het middag is) of goedemorgen (als het morgen is).
          Een goedeverkoper zegt terug goede middag/morgen wat kan ik voor u doen?
          Dan leg je uit dat je niet zo handig bent en vraag je of ze dit zo voor je aan kunnen sluiten dat thuis zo de stekker in het stopcontact kan.
          Suc6

          Comment

          Bezig...
          X