Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te warm?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te warm?

    Korting op 420shop
    heey, vraagje

    ik ga deze week beginnen met mijn eerste kweek.
    nu ben ik aan het proefdraaien en is het momenteel 30.8 graden zonder kachel .
    wat zijn de mogelijkheden om te temp naar beneden te krijgen,
    want de ideaale temp. lag tussen de 22 en 28 als ik het goed heb gelezen.
    ik heb er ook een emmer water met een handdoek ingezet voor mijn luchtvochtigheid want die staat nu op 35 % das ook te weinig.

    iemand idee?
    Last edited by phg27; 1 December 2008, 23:01.

    #2
    Je planten kunnen die paar graden wel aan als je voldoende verse lucht aanzuigt en een goede lucht circulatie hebt ( zwenk ventilator ) . Anders moet je overstappen op zwaardere afzuiger.

    Grtz

    Comment


      #3
      is net wat bobo zegt . Probeer je invoer van buiten te laten komen en kijk anders even voor een luchtbevochtiger die staan vast op markplaats voor niet al te duur . Grtz xXx

      Comment


        #4
        de verse lucht komt van buiten en kwa vochtigheid heb ik er wat emmers water bij gezet zie morgen wel of het wat is gestegen maar gaat de vochtigheid nog omhoog als de bakken gevuld zijn met aarde en de planten erin staan?

        Grtz.

        Comment


          #5
          Is een Cooltube een oplossing?Ik zit met hetzelfde probleem....
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            je lv kan je redelijk besturen met je luchttoevoer buiten is de lv rond de 50% dus dat heb je dan al die paar % extra moet je ff proberen te halen uit nevelen of natte doeken

            ik doe altijd me wanden van me hok benevelen dan stijgt de lv vrij snel alleen moet je het wel om de 2 uur weer doen

            of je kan als het licht uit is de planten lekker benevelen dan ook gelijk de wanden doen

            hopelijk heb je hier wat aan
            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

            Comment


              #7
              het word toch een zwaardere afzuiger of een cooltube !!!!

              Comment


                #8
                hoe ga jij je planten benevelen snachts? aangezien je j hok niet kunt openen( licht inval)

                Comment


                  #9
                  Als het licht net uit is kan dit geen kwaad.
                  Beter is 5 minuten voor het licht uit is benevelen.
                  grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    ik heb ook een gordijn in me kast hangen zo dat er geen licht binnenkomt als ik de deur opendoet en kan hem van binnen ook sluiten.

                    Maar ik benevel ze ook s'nachts 1 a 2 keer dan gaat de vochtigheid ook lekker omhoog .

                    Comment


                      #11
                      Ik zou geen cooltebe nemen maar een geventileerde lamp. Deze heb ik ook en heeft meer lichtopbrengst dan een cooltube en meer vierkante meters.

                      groeten Ali

                      Comment


                        #12
                        ik zou ook geen cooltube nemen maar eerder zo een wing en aptus heeft een regulator dat je plant meer bestand maakt tegen hoge temperaturen

                        Comment

                        Bezig...
                        X