Toppen of SCROG?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xirb22
    Expert Stoner
    • Oct 2012
    • 85

    #1

    Toppen of SCROG?

    Korting op 420shop
    Kheb 2x White Widow in een 1x1x2 kast met 400W HPS
    Zou ik gaan toppen, of toch een SCROG? Ik wil gewoon zo veel mogelijk opbrengst maar het is mijn eerste kweek en ik wil wel dat ie lukt

    Alvast bedankt
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Toppen of SCROG?

    Ge kunt niet scroggen zonder te toppen. Dus toppen moet je sowieso. Om de ruimte vol te krijgen met 2 planten zult ge twee keer moeten toppen, een week of 8-9 voorgroeien en scroggen.

    Comment

    • xirb22
      Expert Stoner
      • Oct 2012
      • 85

      #3
      Re: Toppen of SCROG?

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
      Ge kunt niet scroggen zonder te toppen. Dus toppen moet je sowieso. Om de ruimte vol te krijgen met 2 planten zult ge twee keer moeten toppen, een week of 8-9 voorgroeien en scroggen.
      Bedankt voor je duidelijk antwoord, nu weet ik precies wat ik moet doen

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Toppen of SCROG?

        zou toch ff naar topic van qnq kijken dan weed ge wat te doen.

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #5
          Toppen of SCROG?

          Eh voila mooi voorbeeldje zoals flint aanhaalt is de kweekkelder van QnQ , ik zou zeggen ga je gang en leer bij

          Comment

          Bezig...