Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK-47 Autoflower bladeren krullen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AK-47 Autoflower bladeren krullen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Sinds 1 Januari heb ik een ak-47 autoflower geplant (tevens de eerste maal dat ik een plantje zet), en de bladeren beginnen nu wat naar beneden te krullen.
    en een ander zaadje, die er jammergenoeg niet doorgekomen is.

    Er staat een grote spot op, +/- 5000 lumen, 6500K en verbruikt 36 Watt (spaarlamp).

    Water geven doe ik ongeveer om de 2 dagen in kleine hoeveelheid, als ik voel dat de aarde droog is. Er worden nog geen voedingsstoffen toegediend.
    Ik kweek op Universele potgrond, zonder toegevoegde meststoffen.

    In het begin leek alles vlot te verlopen, tot nu, 2 weken later ik toch bang ben dat ik iets verkeerd doe (ivm de lamp??) of water geven. (of beginnen met voeding?)

    Kan iemand advies geven over wat er beter zou kunnen aub? (behalve andere lampen dan, want verbruik moet minimaal blijven)

    Hier de foto's:

    -De spots op +/- 10cm van de plant:
    kelder.jpg

    - De autoflower, enkele dagen geleden:
    AKKK.jpg

    -De autoflower nu:
    AKraaaar.jpgAKraar.jpg

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: AK-47 Autoflower bladeren krullen

    gezien de onkosten minimaal moeten blijven adviseer ik je 'n andere hobby te zoeken die geen geld kost
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: AK-47 Autoflower bladeren krullen

      ff een tip geven en dat is koop eerst ff knappe aarde(all mix bv)en dan zal het al een stuk btr gaan,als je al geen HPS lamp wil gaan gebruiken moet je er ook echt niet veel van verwachten en kan je in mijn ogen btr een andere hobby zoeken.Veel geluk
      Last edited by showtime; 16 January 2013, 17:47.

      Comment


        #4
        Re: AK-47 Autoflower bladeren krullen

        ik ga ook geen auto's maken zonder dat ik er verstand van heb.
        dan zorg ik eerst dat ik mijn kennis over auto bijschool op 1 of andere manier zodat ik weet wat ik doe en niet als 'n kip zonder kop begin te sleutelen.
        en als het dan mis gaat pas vragen wat ik verkeerd heb gedaan!!!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: AK-47 Autoflower bladeren krullen

          @Showtime: bedankt voor de tip
          @angel777: Het plantje staat nl. op kot waar ik studeer in de kelder, en het mag niet opvallen aan de elektriciteitsrekening dat die plots met 20euro of meer verhoogd is.
          Ik heb ook m'n best gedaan om te starten met zoveel mogelijk opzoekingswerk etc.
          Zodra de plant in de bloei gaat natuurlijk draai ik zeker en vast een andere lamp in, die beter geschikt is voor de bloei, maar momenteel is dit toch een goede lamp?
          Na veel opzoekingswerk veronderstelde ik toch dat deze lamp voldeed aan de vereisten van een groeilamp? of zit ik hier zo verkeerd?

          groeten
          Last edited by Rubennn; 17 January 2013, 12:17.

          Comment


            #6
            Re: AK-47 Autoflower bladeren krullen

            Ziet deze plant er dan goed uit voor de rest?
            Want qua kleur vind ik dat die toch goed zit.

            Comment

            Bezig...
            X