Wie weet wat dit is?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • M06777
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2011
    • 17

    #1

    Wie weet wat dit is?

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Ik had een vraag.

    Ik heb een wietplant(white widdow) die nu aan het eind van de 6de bloei week is.
    Nu komen er ineens een soort roest plekken op de kleine top bladeren(ook op sommige nog grote bladeren)

    Wie kan me vertellen wat dat is?,Is het schadelijk of kan ik het laten gaan?

    Persoonlijk denk ik dat die een of Ca of Mg tekort heeft.

    Greetzzz M06777

    Foto2-1_zps766353d5.jpg Foto1-1_zps27b61ae9.jpg

    (Klik op het plaatje om te vergroten)
  • rolling stone
    Banned
    • Feb 2012
    • 153

    #2
    Re: Wie weet wat dit is?

    plant is gewoon aan zn eind wat je ziet is goed!

    Comment

    • mildred
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 766

      #3
      Re: Wie weet wat dit is?

      op haar end in de bloei niet.. wel denk ik dat je iets mist.. caclium kan het zijn.
      volgens mij mag ze nog wel een tijdje staan hoor..
      groetjes mildred

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Wie weet wat dit is?

        Mischien beetje teveel voeding
        God was never on your side..

        Comment

        • rango
          Banned
          • Jan 2013
          • 17

          #5
          Re: Wie weet wat dit is?

          is zoals midlred eerder zei , een calcium tekort. zeker niet het einde van de bloei zoals rolling stone aanhaalt.

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Wie weet wat dit is?

            Dat is idd gevolg van een Ca gebrek.

            Comment

            • M06777
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Mar 2011
              • 17

              #7
              Re: Wie weet wat dit is?

              hoi
              thnks voor het snelle reageren.

              Zij moet idd nog maar paar dagen(9 a 10 dagen).
              Ze staat in een 7l potje met tomaten voeding.
              Dacht ook dat het een gebrek was aan een voeding- stof.

              Maar goed,had ook een of andere schimmel kunnen zijn
              Vandaar dat ik het ff zeker wilde weten

              Greetzzz M06777

              Comment

              • rolling stone
                Banned
                • Feb 2012
                • 153

                #8
                Re: Wie weet wat dit is?

                hee jongens ik bedoelde met aan zijn eind niet al oogst klaar maar aan het eind van haar latei,de plant gebruikt zichzelf nu toch helemaal op?! (corrigeer als ik verkeerd ben)maar hij mag idd nog wel een week of 2 volgens mij

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Wie weet wat dit is?

                  zie monty's bladprobleemoplossertopic waar alle antwoorden staan
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • mildred
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2012
                    • 766

                    #10
                    Re: Wie weet wat dit is?

                    nog 9 a 10 dagen.. uuuh weet je dat wel zeker..
                    en heb je wel wat met je tekort gedaan lijkt mij wel..!!

                    Comment

                    Bezig...