Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Special cheese gaat niet best!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Help! Special cheese gaat niet best!

    lijkt wel sla
    staan waarschijnlijk te nat of kunnen het vocht niet verwerkt krijgen wat in de pot zit.
    heb je afgezuurd om betere vochtopname te stimuleren?
    is de wortelgroei in de potten goed door de pot heen gegroeid of heb je maar wat friemelige worteltjes?
    wat ik zo zie is 'n zooitje wat te nat staat maar als ik m'n bril op zou zetten zie ik misschien nog wel meer fouten!!!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: Help! Special cheese gaat niet best!

      Hallo Dizzy P,

      een tip:
      Teveel water kan je makkelijk controleren als ze in potten staan. Als je de pot oppakt en hij weegt beina niets dan moeten ze snel water hebben. Is de pot echter zwaar dan hebben ze nog genoeg water.
      Droog zand of coco weegt niets. Het water zorgt er voor dat alles zwaar wordt.
      Natuurlijk weegt het iets meer als de planten groot zijn maar dat is hier nog niet het geval.
      Veel succes.

      Groetjes Jan

      Comment


        #18
        Re: Help! Special cheese gaat niet best!

        Bedankt voor de tips allemaal zal vanavond later ff weer paar foto's plaatsen in me verslagje
        maar weet al wat de oorzaak was te weinig water gven dus! Ze staan er nu weer super op!

        Comment


          #19
          Re: Help! Special cheese gaat niet best!

          Ga nu ook niet als een gek telkens veel meer water geven. Probeer een beetje te zoeken naar de gulden middenweg. Te nat is schadelijker dan te droog. Veel succes nog.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #20
            Re: Help! Special cheese gaat niet best!

            Das gek de ene zeg Water geven en dan kom iemand anders en die zeg lijk wel sla te nat ?

            Als je in aarde kweek voel je best aan het gewicht van de pot of de aarde verzadig is van vocht of niet licht=dorst zwaar=genoegwater
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Help! Special cheese gaat niet best!

              ImageUploadedByTapatalk1358714284.818657.jpgImageUploadedByTapatalk1358714296.866119.jpgImageUploadedByTapatalk1358714308.682418.jpg

              Zo staan ze er nu bij

              Comment


                #22
                Re: Help! Special cheese gaat niet best!

                Voila das al weer een stuk beter he , heb je nu meer of minder water gegeven?
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Help! Special cheese gaat niet best!

                  staan er mooi bij, enkel een beetje claw op je bladen(ph-probleemke) en wat overvoeding maar voor de rest komt dat wel goed
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #24
                    Re: Help! Special cheese gaat niet best!

                    Hallo DizzyP,

                    Ziet er zeer mooi uit. Die achtertse heeft ook al wat grotere knoppen gemaakt. Of hebben ze dat allemaal wel?

                    Groetjes J

                    Comment


                      #25
                      Re: Help! Special cheese gaat niet best!

                      Dizzy,ze zien er inderdaad gezonder uit nu,maar spijt het je nog niet dat je er maar 5 gezet hebt?
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        #26
                        Help! Special cheese gaat niet best!

                        Ja ze gaan weer helemaal goed jongens ik heb ze idd meer water gegeven en ga nu zorgen dat ik het op pijl houw! Opzich heb ik er wel spijt van dat ik er maar 5 heen heb gezet maar omdat het me eerste x kweken is kan ok zo wel alles wat beter en makkelijker on de gaten houden enz.. Kheb er nog 5 zaadjes liggen maar denk dat ik de volgende ronde voor gewoon stekjes ga dit duurt me allemaal wat te lang :p

                        Maar bedankt allemaal voor de reacties!

                        Comment


                          #27
                          Re: Help! Special cheese gaat niet best!

                          5 dames is meer dan genoeg voor je eerste grow vind ik persoonlijk, ikzelf ben gestart met 4 dames met 5 is het mooi overzichtelijk dizzy!!! mooie start en doe je goed
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment

                          Bezig...
                          X