Wat zou dit zijn?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rolling stone
    Banned
    • Feb 2012
    • 153

    #1

    Wat zou dit zijn?

    Korting op 420shop
    foto zegt genoeg wat zou dit zijn mensen?lelijk.jpg
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Wat zou dit zijn?

    Kalkgebrek

    Comment

    • Hennep
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2010
      • 155

      #3
      Re: Wat zou dit zijn?

      ph probleem, te zuur, verbranding(van zuur, voeding)?
      sigpic
      Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Wat zou dit zijn?

        'n wietblad!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • West2010
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 418

          #5
          Re: Wat zou dit zijn?

          Ik denk ook kalkgebrek

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #6
            Re: Wat zou dit zijn?

            overbewatering denk ik met als gevolg blokkades " calcium te kort " , en al zekers te warm !! blad gekruld naar binne !!
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • rolling stone
              Banned
              • Feb 2012
              • 153

              #7
              Re: Wat zou dit zijn?

              het is idd wel eens 32.5 graden maar heb al een fan onder me lamp door blazen.
              maar nu is de temp netjes 28 maar nu maar even paar dagen weinig water geven en morgen ff CANNA CALCIUM CA 15% halen heb er vandaag wel goede dingen over gelezen
              en ik heb er dan weer het volste vertrouwen in dat het volle bossen worden hahaha
              nogmaals bedankt allemaal.
              update volgt snel weer

              groetjes..

              Comment

              Bezig...