Vraagje over mijn plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SmokeYWokeY
    Retired
    • Jan 2013
    • 3

    #1

    Vraagje over mijn plant

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Sinds kort heb ik zelf eens besloten op een plantje in huis te halen..
    tot nu toe is alles perfect verlopen maar nu heb ik een vraagje.
    Mijn wit worteltje is zichtbaar boven de stekgrond en het zaadje dat openstaat vanboven.
    Dus m.a.w. mijn wortelje zie je naar beneden gaan een lang wit iets maar dat helmpje komt naaar boven :s is dit en goed teken of niet.

    Het helmpje ligt dus al boven de grond.

    Alvast bedankt

    Grtz Olivier
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Vraagje over mijn plant

    en deze vraag heb je echt helemaal zelf verzonnen
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • SmokeYWokeY
      Retired
      • Jan 2013
      • 3

      #3
      Re: Vraagje over mijn plant

      wat bedoel je daarmee?

      Comment

      • West2010
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 418

        #4
        Re: Vraagje over mijn plant

        Het helmpje moet op de grond liggen, naast het steeltje met lobblaadjes, maar het begin is er

        Comment

        • ikkedus
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 241

          #5
          Re: Vraagje over mijn plant

          wiet ontkiemen, zoek google met afbeeldingen, dan zie je meteen of het goed is.

          Comment

          • SmokeYWokeY
            Retired
            • Jan 2013
            • 3

            #6
            Re: Vraagje over mijn plant

            het zaadje is al ontkiemt dit heb ik gedaan dmv een watje.. dan in stekgrond gedaan met worteltje naar beneden.
            Maar nu is het helmpje naar boven gekomen. Dit zal er wel afvallen veronderstel ik.

            Grtz

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Vraagje over mijn plant

              Dan heb je 'm op z'n kop geplant.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • HOMMEL
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2012
                • 229

                #8
                Re: Vraagje over mijn plant

                Hey Smokeywokey,

                Volgens mij zit het helmpje gewoon nog vast rond de lobblaadjes (het eerste paar blaadjes).

                Ziet hij er uit zoals de linkse van de 2 op de volgende foto ?
                zaadmethelm.jpg

                Indien het er zo uitziet, zit je wel goed. Helmpje zou er normaal vanzelf moeten afvallen.
                Je kan de natuur ook een handje helpen, en voorzichtig het helmpje verwijderen, zodat de plant verder kan ontwikkelen.



                greetz,
                HOMMEL
                Leren = Experimenteren

                Comment

                Bezig...