Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
Hier hangt de scrog in een half pipe vorm tussen ong 15 a 20cm van de potten in de midden en de zijkanten gaan omhoog zodat daar de hoofdtop naar toe wordt geleid. P1160016.jpgP1160026.jpghier ook met kippengaas P1160167.jpgP1160170.jpg
Ik vind dat kippengaas wel erg scherp? Kan dat geen kwaad op de planten? Zelf gebruik ik geplastificeerd gaas met de vakjes op 1 x 1 cm. Is even stevig maar voor mijn gevoel een stuk plantvriendelijker. Wel lastiger te knippen
Waarom zo'n kleine hokjes? Ik gebruikte de 'normale' afspanningsdraad zeg maar. Rechthoekige, ong 10 op 5 cm zeker. Probeerde eerst de kippengaas en heb die snel terug weggesmeten. Ik hing men net wel als ek al getopt had en ik de noden al deels op het net kon binden.
mooie voorbeelden dankje , weet nu wel hoe dat ik het zal aanpakken .
ik ga ze eens wateren & een fototje trekken voor jullie (;
Plant&grow!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
DSC01167.jpgDSC01169.jpgDSC01165.jpgDSC01164.jpg
exact 2 weken vandaag , mooie vooruitgang wel 1 puntje opgemerkt , eerste foto zoals je kan zien iemand een idee wat het kan zijn ? ik dacht aan water dat op men blad lag & zo verbrand is door men lamp .. laten we hopen dat het zoiets is & niet veel erger , maar goed we zitten nog in een vroege fase liever nu dan later
Dat een Sativa wat lichter groen is dan een indica is geheel normaal. Verkijk je daar nu niet op. Verder zijn het net diezelmotoren. Komt langzaam op gang maar eenmaal de vaart erin bolt dat lekker door.P1140699.jpg
Comment