Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neville haze, ten einde raad ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Neville haze, ten einde raad ...

    nee kan tim niks aan doen maar is het niet zo dat als jij van dit probleem afweet je dit gewoon uit je artikel lijst haalt of in een koopje hoek pleurt..
    maar idd is er verders weinig op aan te merken wietzaadjes.nl is vaak ook een paar euries goedkoper dan de firma waar dit vandaan komt..
    en die white widow is zeker een mooi plantje..

    groetjes mildred.

    Comment


      #17
      Re: Neville haze, ten einde raad ...

      Mildred, ik ben een Belg omgeving Antwerpen, sorry begrijp je niet zo goed.....

      Comment


        #18
        Re: Neville haze, ten einde raad ...

        ziet er naar uit dat het verschillende pheno's zijn.
        de ene neigt meer naar nevilles toe en de andere naar een verwilderde klimplant.
        verkeerd gekruist mischien?

        nevilles x hedera hibernica ????

        Comment


          #19
          Re: Neville haze, ten einde raad ...

          Nog nooit zo'n rare planten gezien,echte frankensteins.
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

          Comment


            #20
            Re: Neville haze, ten einde raad ...

            Ben van plan het afgebeelde twijgje seffens op te roken, miss tot nooit meer....

            Comment


              #21
              Re: Neville haze, ten einde raad ...

              DSC_0027klein.jpgToch lijken ze wel die nevilles hahaha (piep) planten!!!
              En hoe smaakte hij? niet zo he? mijne is ook niet echt dat je zegt mmm lekker,
              je word er wel lichtelijk stoned van maar geef mij dan maar liever een smaakje
              Ben blij dat over een week of 6 ik wel iets lekker heb;-p
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

              Comment


                #22
                Re: Neville haze, ten einde raad ...

                je begrijpt me niet zo goed...
                zal het even anders omschrijven voor je..: het is werkelijk waardeloos zaad die neville van huismerk wietzaadjes.. bestel je dr 6 krijg je 1 goede..
                jenkins hebt er 5 gehad waarvan 4 niet goed... heeft na veel moeite nieuwe gekregen die net zo waardeloos bleken te zijn.
                begrijp me goed bestel nog steeds bij wietzaadjes.nl alleen dan geen huismerk meer.
                ook omdat hij zelf dit probleem niet erkend wat ik zelf niet kan begrijpen.

                Comment


                  #23
                  Re: Neville haze, ten einde raad ...

                  huismerken...geen zicht op. Die gratis WW zaden zijn volgens mij ook huismerk en heb daar echt geweldig resultaat mee gehaald.

                  Neville's blijft een moeilijke haze, zelf enkel met die van femaleseeds.nl mooie resultaten gehaald, ook veel kortere bloeitijd dan bijv de versie van the greenhouse.

                  maar het loont wel de moeite, als het lukt heb je goud in handen

                  Comment


                    #24
                    Re: Neville haze, ten einde raad ...

                    Hoi milldred, was even in de war met het stukje "dan de firma waar DIT vandaan komt" ,
                    Hoi Thurgood, de foto is net genomen in mijn hokje enkele weken terug, grappig, het twijgje heb ikrecht in de tabak gelegd,viel best mee dacht ik gisteren zo ..., moet daar eigenlijk is de dag mee beginnen om (objectief) oordeel....
                    Hoi General, tja ... 8/9 weken is natuurlijk wat anders he', miss proberen in de herfst, nu even Santa Maria's uitproberen, zijn net boven de grond ... maar een paar dagen voorgroei en zeker toppen zeggen ze bij Alien, zal wel kloppen zeker...
                    Last edited by k dhafi; 26 January 2013, 19:16.

                    Comment


                      #25
                      Re: Neville haze, ten einde raad ...

                      Mhhhh santa maria s. Waar is de tijd zeg. Zeker al 10 jaar geleden.

                      Leuke keuze man. Succes

                      mobile message
                      Last edited by General; 26 January 2013, 20:48.

                      Comment

                      Bezig...
                      X