mannetje of vrouwtje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • patatje
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2012
    • 37

    #1

    mannetje of vrouwtje

    Korting op 420shop
    Aangezien ik veel mensen niet zo goed weten het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) .
    twijfel of ik een man of een vrouw heb, heb twee fottos geplaatst.
    Graag zou ik willen weten onder jullie die er meer ervaring mee hebben.
    Hoop dat de fotos duidelijk zijn ?
    Attached Files
  • Bodos
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 868

    #2
    Re: mannetje of vrouwtje

    Dat is helaas een mannetje .
    Led's grow !

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #3
      Re: mannetje of vrouwtje

      en ik zou ze weg smijten voor dat die ballen open springen

      Comment

      • Medical-Spliff
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 2061

        #4
        Re: mannetje of vrouwtje

        die moet kopje kleiner gemaakt worden met al respect maar dat zou je eigenlijk zelf moeten weten eerlijk gezegd...
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment

        • HashiZall
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 548

          #5
          Re: mannetje of vrouwtje

          Ballz out! rdy to f**k

          Grtz
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #6
            Re: mannetje of vrouwtje

            stuifmeel opvangen
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • patatje
              Senior Stoner
              Member
              • Dec 2012
              • 37

              #7
              Re: mannetje of vrouwtje

              Dacht het wel ik twijfelde omdat het de eerst keer is en mijn eerste is dan ook een mannetje da is pech.

              Comment

              • peuker
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 1281

                #8
                Re: mannetje of vrouwtje

                welk zaad gebruik je ? mss eens kijken voor fem seeds dan ben je al een stuk meer op je gemak

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: mannetje of vrouwtje

                  Mannetje-vrouwtje-topic
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • patatje
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Dec 2012
                    • 37

                    #10
                    Re: mannetje of vrouwtje

                    Weet het niet had ze gekregen.iets van cheese....
                    Maar bij wel andere gaan halen bij growschop alien gegaan.
                    en ben fem seeds gaan hallen voor meer op mijn gemak te zijn.
                    Zols de mesten holen voor de eerste de bubblegum en x-line .
                    Heb ze geplant op 22/01/13 daar hoop ik dat het alle vrouwtjes worden als als volgens plan gaat

                    Comment

                    • Cookaap
                      Elite Grower
                      • Dec 2011
                      • 2730

                      #11
                      Re: mannetje of vrouwtje

                      hoe oud zijn ze?

                      Comment

                      Bezig...