Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over kweek kast maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over kweek kast maken

    Korting op 420shop
    goeiedag mede growers

    ik had een vraag aan jullie in hoop dat jullie mij info kunnen geven,

    ik wil een inbouw kast van 1m breed 50cm diep en 250cm hoog
    gaan inrichten als kweek kast

    ik had het volgende in gedachten en vroeg me af of dit is wat ik een beetje nodig heb ik weet er zit geen lamp bij maar die ken ik ergens anders vandaan halen
    ik heb max 500 uit te geven en wil bestellen bij www.eugrowshop.eu

    ik wilde dit gaan halen

    Victorketting op rol 30mtr € 13.73 € 13.73
    Verwijder S-haak 100st/doos € 13.02 € 13.02
    Verwijder Zwart-wit folie 2mtr rol 50mtr € 38.06 € 38.06
    Verwijder Steungaas pak 10x2mtr € 4.96 € 4.96
    Verwijder Stekkerdoos 4-voudig € 5.08 € 5.08
    Verwijder Tijdklok Profile digitaal € 11.48 € 11.48
    Verwijder Plagron Light-mix met perlite 50ltr/zak € 7.04 € 21.12
    Verwijder Thermo- Hygrometer wit (mini-maxi) € 10.17 € 10.17
    Verwijder Pot vierkant 25x25x26cm (12ltr) € 1.31 € 10.48
    Verwijder Pot vierkant 16x16x16cm 2,6 ltr € 0.51 € 4.08
    Verwijder Ganna pH- groei 1ltr € 6.86 € 6.86
    Verwijder Ganna terra vega 5ltr € 29.81 € 29.81
    Verwijder Ganna terra flores 5ltr € 29.81 € 29.81
    Verwijder Waterton+ deksel 200ltr rond 70x75cm € 22.73 € 22.73
    Verwijder Blumatset 3mtr 12-delig € 42.20 € 42.20

    Winkelmand legenAantal updaten totaal bedrag: € 263.59
    Bestelling plaatsen

    of ken ik dan beter deze set halen
    http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...ikt-voor-1-m2/

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen ermee

    alvast bedankt

    mvg ferron





    Last edited by ferron; 28 January 2013, 15:06.

    #2
    Re: vraag over kweek kast maken

    bij optie 1 zit geen lamp maar ook geen afzuiging of filter. ik vind optie 2 dus beter maar ook niet super. is een starterset. niet slecht, maar ook niet echt super imo.

    ps: 200l aarde met de post laten brengen gaat volgens mij veel geld kosten

    Comment


      #3
      Re: vraag over kweek kast maken

      Oorspronkelijk geplaatst door pottytrainer View Post
      bij optie 1 zit geen lamp maar ook geen afzuiging of filter. ik vind optie 2 dus beter maar ook niet super. is een starterset. niet slecht, maar ook niet echt super imo.

      ps: 200l aarde met de post laten brengen gaat volgens mij veel geld kosten
      hey pottytrainer
      klopt bij 1 zit geen lamp en afzuiger de lamp ken ik ergens anders vandaan halen vandaar en afzuiger had ik wel over zitten denken maar is dit egt heel nodig in zo een kleine ruimte en verbruiken die veel stroom?

      en das wel weer waar maar ik ga het denk ophalen in tilburg dus das geen probleem
      welke van de 2 ken ik dan het beste halen? want bij 2 zit wel weer een schakelkast enzo wat bij 1 ook niet het geval is

      mvg ferron
      Last edited by ferron; 28 January 2013, 21:47.

      Comment


        #4
        Re: vraag over kweek kast maken

        dat is mischien wel een slimme set geweest die tentjes rollen de laatste tijd de toonbank over en je word er dan ook mee dood gegooid met leuke prijzen haha

        wat betreft je afzuiger die zou je idd weg kunnen werken in een mdf box+isolatie als je de slangen goed aansluit heb je geen problemen. Of het echt nodig is vraag ik me af maar dat zal je snel genoeg merken zodra die tent staat ik had in me oude kast een 350 kuub afzuiger gewoon in de kast en heb er geen moment last van gehad en woon in een appartement in een centrum

        Comment


          #5
          Re: vraag over kweek kast maken

          Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
          dat is mischien wel een slimme set geweest die tentjes rollen de laatste tijd de toonbank over en je word er dan ook mee dood gegooid met leuke prijzen haha

          wat betreft je afzuiger die zou je idd weg kunnen werken in een mdf box+isolatie als je de slangen goed aansluit heb je geen problemen. Of het echt nodig is vraag ik me af maar dat zal je snel genoeg merken zodra die tent staat ik had in me oude kast een 350 kuub afzuiger gewoon in de kast en heb er geen moment last van gehad en woon in een appartement in een centrum
          bedankt voor je reactie
          de reden dat ik ook niet in de kast eigelijk kan is dat er enkel een muur omheen zit en dan een deur en geen enkel uitgang heb om die slang naar buiten te werken das dus het grootste nadeel want met een beetje isoleren zou tie voor de rest wel lucht dicht kunnen maken maarja die slang eruit werken das egt een probleem tenzei ik een deur zelf zou maken maarja,

          want kast is denk ik veel beter dan een tent zat te denken als ik toch in die kast zou willen om deze set te halen want heb net een nieuwe site gevonden (naja nieuw voor mij dan hah)


          Terug naar webshop
          ArtikelenAantalPrijsVerwijder
          Davin DV 12€ 57,00

          Gavita 400W compleet€ 165,75

          Gavita Tripplestar€ 82,50

          Atami Lightmix€ 7,75

          Zwart/wit folie€ 22,75

          Kweekpot 25 Ltr€ 14,60

          Canna Terra Vega€ 9,75

          Canna Terra Flores€ 9,75

          G Tools 220-360m3€ 77,95

          Prima Klima 420m3€ 42,75

          Vat 120 ltr€ 32,75

          Subtotaal:€ 523,30
          Totaal:€ 523,30















          wat vinden jullie hiervan?

          mvg ferron

          Comment


            #6
            Re: vraag over kweek kast maken

            je hebt sowieso al 2 lampen aangevinkt gavita triplestar kap en een complete 400w set? en als je deze spulle haalt heb je nog niet de helft van wat je nodig hebt. Kijk maar is goed waar zon complete tent precies uit bestaat en reken het dan maar is los uit. Ik denk dat je de tent bijna gratis krijgt als je een complete set koopt dus mijn tip als je tog moet gaan kopen koop dan gewoon een complete set naar jou smaak met alles derop en deraan. De spullen die bij de tenten meegeleverd worden kan je van verwachten dat het allemaal goed past bij elkaar..

            greetz

            Comment


              #7
              Re: vraag over kweek kast maken

              Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
              je hebt sowieso al 2 lampen aangevinkt gavita triplestar kap en een complete 400w set? en als je deze spulle haalt heb je nog niet de helft van wat je nodig hebt. Kijk maar is goed waar zon complete tent precies uit bestaat en reken het dan maar is los uit. Ik denk dat je de tent bijna gratis krijgt als je een complete set koopt dus mijn tip als je tog moet gaan kopen koop dan gewoon een complete set naar jou smaak met alles derop en deraan. De spullen die bij de tenten meegeleverd worden kan je van verwachten dat het allemaal goed past bij elkaar..

              greetz
              hey
              ja klopt over die 2 lampen alleen de eene is een lampen set en de andere een luxe kap zonder lamp en omdat die set goedkoop was dacht ik van neem die set+ die mooie lampenkap erbij,

              wat je zeg over dan alles op elkaar past is zeker wel waar daar heb je gelijk in alleen begreep ik dat die afzuigers nogal luid konden wezen.
              ik ga er zeker nog een x over na denken want tent ken ik ook kwijd en is opzich nog goedkoper ook bij www.eugrowshop.eu

              enige wat ik daarbij nog moet halen is dan nog voeding dat wil ik denk van canna halen
              en dan nog potjes en aarde

              ik zat dan aan deze set te denken
              http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...x-90-x-180-cm/

              enige wat ik dan wel weer heb is dat ik er een schakel kast bij moet halen die ook toch al snel 100 eu kost dus kom ik niet uit met me budget
              iemand tips of site,s waar goedkopere sets te koop zijn


              of deze moet wel stukje rijden dan maar ken deze ook halen
              http://www.growshop-dekast.nl/secret...--p-17281.html


              mvg ferron

              Comment


                #8
                Re: vraag over kweek kast maken

                ik weetdan weer niet waar je vandaan komt maar ik ben altijd wel tevrede over de service hier http://www.degrowshop.eu/complete-kw...rdin-compleet/ zit in utrecht makkelijk te bereiken vanaf de snelweg hier kom je uit op 410 plus schakelkast maar de grotere tenten kosten niet veel meer

                Comment


                  #9
                  Re: vraag over kweek kast maken

                  Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                  ik weetdan weer niet waar je vandaan komt maar ik ben altijd wel tevrede over de service hier http://www.degrowshop.eu/complete-kw...rdin-compleet/ zit in utrecht makkelijk te bereiken vanaf de snelweg hier kom je uit op 410 plus schakelkast maar de grotere tenten kosten niet veel meer
                  bedankt voor je tip
                  utrecht is niet egt een probleem voor me.
                  dus denk dat deze het wel ga worden even kijken wat ik kwijd ben met alles bij elkaar zoals potjes aarde en voeding

                  heel erg bedankt

                  mvg ferron

                  Comment


                    #10
                    Re: vraag over kweek kast maken

                    als je daar toch naar binnen loopt valt er met hem vast wel een leuke deal te maken bel wel ffies van tevore als je met de intentie gaat om het gelijk op te hale hij heb wel een redelijke voorraad maar je weet maar nooit he

                    Comment


                      #11
                      Re: vraag over kweek kast maken

                      Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                      als je daar toch naar binnen loopt valt er met hem vast wel een leuke deal te maken bel wel ffies van tevore als je met de intentie gaat om het gelijk op te hale hij heb wel een redelijke voorraad maar je weet maar nooit he

                      oke super dat zal ik zeker doen,
                      heel erg bedankt voor de tips ik heb me set al samen gesteld en volgens mij heb ik het zo wel een beetje.

                      ArtikelenAantalPrijsVerwijder
                      DS90 II 400W compleet
                      Davin DV12: DV12: + € 57,50
                      Reflector: Hamerslagkap
                      € 416,50

                      Kweekpot 30 Ltr€ 13,05

                      Canna Voordeelpakket€ 69,95

                      Atami Lightmix€ 23,25

                      Vat 100 ltr€ 28,25

                      Droognet vierkant€ 14,95

                      Subtotaal:€ 565,95
                      Totaal:€ 565,95

















                      mvg ferron

                      Comment


                        #12
                        Re: vraag over kweek kast maken

                        mooi pakketje tog en als je beetj vlotte babbel heb loop je naar buite met gratis potten en aarde

                        Comment


                          #13
                          Re: vraag over kweek kast maken

                          Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                          mooi pakketje tog en als je beetj vlotte babbel heb loop je naar buite met gratis potten en aarde
                          dat zou toch wel helemaal mooi zijn,
                          heb het geleerd in spanje dus moet me dan daar ook wel lukken haha
                          bedankt voor de tip

                          Comment


                            #14
                            Re: vraag over kweek kast maken

                            np suc6 met de aankoop

                            Comment


                              #15
                              Re: vraag over kweek kast maken

                              Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                              np suc6 met de aankoop
                              komt helemaal goed (uiteraard met hulp)
                              jij heel erg bedankt voor de tips en je tijd om me te woord te staan

                              greetzzz ferron

                              Comment

                              Bezig...
                              X