Knippen of nog niet?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Maurice
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 136

    #1

    Knippen of nog niet?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik begon deze zomer vrij laat met mijn plantjes. Van de 5 heb ik er nog 2 over. Deze staan inmiddels al 7 weken voor mijn raam in bloei.

    Nu mijn vraag,
    Als je een tak hebt, dan zijn de bovenste toppen zo goed als allemaal bruin gekleurd. De kleinere topjes aan de takken zijn wat minder bruin. Verder zie ik veel THC kristallen. Deze zijn allemaal nog wit. Kan ik mijn plant knippen?


    Filmpje ( Helaas heel onduidelijk )




    Foto's ( Kirstallen zijn helaas niet zichtbaar )

    Hoofdtop



    Andere toppen







    Plant in zijn geheel

    Last edited by Maurice; 4 December 2008, 13:15.
  • BaZe
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 282

    #2
    eyy maurice

    en welkom

    voor oogsten neem even een kijkje hier : http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

    en stel je gelijk even voor hier : http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment

    • Maurice
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 136

      #3
      ook hallo, maarr dat is geen vraag op mijn antwoord als je bedoeld wat ik begrijp

      maar goed ik heb me ooit al eens voorgesteld, en dat topic heb ik al 10x doorgelezen.

      mijn vraag is:
      Als je een tak hebt, dan zijn de bovenste toppen zo goed als allemaal bruin gekleurd. De kleinere topjes aan de takken zijn wat minder bruin. Verder zie ik veel THC kristallen. Deze zijn allemaal nog wit. Kan ik mijn plant knippen?

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        ik denk dat het et beste is dat je ze knipt zo op de foto te zien,omdat er zonder licht(lamp)toch niks extra meer bijkomt.

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          zo te zien is t een sativa en ik denk dat ze dan toch nog wel ff moet

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            het seizoen is over dit word niks meer srry.

            Comment

            • Maurice
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 136

              #7
              topjes blijven zich nog daadwerkelijk ontwikkelen..

              Comment

              • Maurice
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 136

                #8
                stel dat ik ze nu knip, misschien ben ik er dan toch te vroeg bij en heb ik er helemaal niets aan.

                zou zonde zijn

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #9
                  ik zou nog zeker even wachten
                  je kan het zelf ook bekijken he door middel door de trichomes te bekijken
                  zijn ze mooi amber kleurtje dan kan je gaan knippen

                  Comment

                  • Cannab0y

                    #10
                    Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

                    Cannab0y = Banned
                    Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 14:48.

                    Comment

                    • Maurice
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 136

                      #11
                      Van sommige hoofdtoppen zijn zogoed alle haartjes bruin gekleurd. Als ik nog langer wacht tot de trichomes amber kleuren, kan dit dan geen kwaad?

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Er komt heus niets meer bij nu, je hebt geen zonlicht meer. Heb ik trouwens in een post ergens hier boven van alien al gelezen.

                        Grtz
                        Last edited by bobo; 5 December 2008, 16:14.

                        Comment

                        • westport
                          Wicked Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 3847

                          #13
                          Wat bobo vertelt kan ik maar bevestigen, oogst maar je plant, wat je hebt heb je
                          grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                          Comment

                          • Urban
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 4104

                            #14
                            hehe logica 4TW

                            Comment

                            • holyherb
                              Retired
                              • Nov 2008
                              • 12

                              #15
                              Moest je niet gaan voor de hoofdtop en de kleine zijtopjes afknippen? En moest je je plant niet bijknippen zodat hij zo breed niet wordt?

                              Comment

                              Bezig...