Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent wit of zilver?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweektent wit of zilver?

    Korting op 420shop
    Wat is voor een kweekruimte de het beste met betrekking tot de weerkaatsing van het licht??
    Wit of zilver?
    Graag jullie meningen.

    Groetjes cheech.

    #2
    Re: kweektent wit of zilver?

    mijn mening kost 10 euro
    WIT
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: kweektent wit of zilver?

      niet duur

      Comment


        #4
        Re: kweektent wit of zilver?

        Wit reflectief (mat en zwart absorbeerd licht ipv te weerkaatsen)

        Comment


          #5
          Re: kweektent wit of zilver?

          Wit heerst .. vanzelfsprekend.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: kweektent wit of zilver?

            Bedankt voor de reacties. Ik had al vaker gehoord dat wit inderdaad beter zou zijn, ik zoek enkel bevestiging. Bijna alle modellen kweektenten zijn wat ik zover kan zien zilver van binnen. Behalve de Homebox classic die is wit.
            Waarom is dit dan?

            Comment


              #7
              Re: kweektent wit of zilver?

              omdat iedereen denkt dat dat beter is dus de markt gaat er in mee.
              homebox classic is niks mis mee
              ik heb er zelf ook de clone-box versie van en heb ook 'n secret jardin tent die grijs is van binnen.
              als je de werkelijke resultaten wilt weten zou je het compleet moeten testen maar dat is 'n dure grap.
              de homebox classic is 'n goede tent en goed licht dicht.
              niet te lang heen en weer ijsberen en ga maar voor de homebox zou ik zeggen
              ook net iets goedkoper als de secret jardin volgens mij
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: kweektent wit of zilver?

                of een hortilab mischien, nog beter dan homebox en kwa gebruik zeker veel handiger, meer gaten en zijdeuren vanaf 80X80

                http://www.hortiline.com/hortiline_hortilab.html
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: kweektent wit of zilver?

                  Homebox Classic is de best refecterend tent die er is. Waarom gebruiken veel kwekers na 'antie'detectiefolie die vaak zilver is toch aan de binnenzijde zwart/wit folie? Omdat wit veel beter reflecteerd.

                  Hey Paecemaker. Werk je bij BTT ofzo. De importeur van Hortilab of heb je aandelen.

                  Comment


                    #10
                    Re: kweektent wit of zilver?

                    waarom omdat ik die tent aanprijs... iedereen kent SJ en homebox en heb er al genoeg gezien om te weten hoe en wat dus waarom zou ik dan niet eens een nieuw merk mogen geven als die beter is dan die 2 merken samen????? wat niet wil zeggen dat SJ en homebox slecht zijn he is gewoon als ik alle 3 deze merken naast elkaar zet dan komt die hortiline er het beste uit en die tent is goedkoper dan SJ en homebox dusja daarom dat ik het even meld dit merk, heeft niks te maken met aandelen ofzo al breng je me wel op ideeen quattro BTT kende ik zelfs niet quattro en iets goed mag toch aangeprezen worden????
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: kweektent wit of zilver?

                      Iets goeds moet zeker aangeprezen worden, op de foto zieje wel dat kwaliteit is. als dat nu wit of grijs is
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        kweektent wit of zilver?

                        Ik kies ook voor hortilab , als je ze gezien hebt weet je wel waarom ... Sj en homebox zijn ook goed, maar die hortilab is inderdaad een kruising van 2 goeie samen

                        Comment


                          #13
                          Re: kweektent wit of zilver?

                          Ben voor de Secret Jardin DR 120x120x200 gegaan, eigenlijk puur en alleen door de ''ramen'' aan de zijkant. En heb me in de grow''sjop'' laten vertellen dat het niet veel uit zou moeten maken, vooral in de wat kleinere ruimtes.. Wit weerkaatste licht iets beter en het zilver zou ook warmte weerkaatsen oid. Vond de SJ iets gebruiksvriendelijker.
                          Moet wel zeggen dat het zeil van de homebox een stuk robuuster/steviger aanvoelt . Als hij me niet bevalt, zet ik hem op de marktplaats en ga voor de homebox.
                          Maar aangezien ik nog een ''beginner'' ben, zal ik weinig merken denk ik.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Of de hortilab... Als dat inderdaad een kruising van beide is zou dat helemaal geweldig zijn. Ik zei vanmiddag nog tegen mn maat dat ze een homebox met de sluitingen/ramen van de SJ moesten maken.
                          Last edited by Cheech; 30 January 2013, 22:37.

                          Comment


                            #14
                            kweektent wit of zilver?

                            Dan heb je die ramen van die hortilab nog gemist? Die zitten lager dan bij sj dus als je met 11 liters werkt kan je veel beter wateren :p

                            Comment


                              #15
                              Re: kweektent wit of zilver?

                              Ik had tot gisteravond nog nooit van de hortilab gehoord of gezien.. Anders was mijn keus daar mischien wel op gevallen. We gaan het zo maar probere. Zal vast lukken

                              Comment

                              Bezig...
                              X