Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnen skunk kweken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    binnen skunk kweken.

    Korting op 420shop
    ik heb me plantjes van mijn ouders gekregen als grapje maar ze willen niet echt groeien wat zijn jullie tips.

    #2
    Re: binnen skunk kweken.

    een goede grap zou zijn geweest: hennepzaad

    graag een foto, dat spuit makkelijker ..

    Comment


      #3
      Re: binnen skunk kweken.

      ik ga nu eentje maken

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      IMG-20130129-00230[1].jpgIMG-20130129-00229[1].jpgIMG-20130129-00228[1].jpghier heb je ze

      Comment


        #4
        Re: binnen skunk kweken.

        ok de eerste in een binnenkopper, ze staan op de vensterbank ?

        zelfs in nederland (ik veronderstel hier maar wat) is het op dit moment niet zonnig genoeg.
        bovendien is het koud buiten waardoor je de centrale verwarming nodig opstaan hebt. je hebt alvast dubbelglas dat scheelt wel wat maar waar ik meer mee zit is het warme lucht die omhoog gaat tussen je planten. ze zijn beter af met een iets koeler windje.
        echter je grootste probleem is het licht. je hebt een goede lichtbron nodig .. liefst nog in het juiste kleur. dus koop ze beide kan gaan van TL (cool en warm white nodig) je kunt voor spaarlampen kiezen (lagere wattage tornados of de hogere wattages plug and play lampen van 200 tot 300w) de beste optie is echter een hps lampje te kopen (van 75w tot 600w)

        echter je zal over iedere lichtbron een beetje moeten gaan opzoeken .. zelf werk ik met TL en spaarlampen. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...(kweekverslag) je zal wel kunnen glimlachen met mijn fratsen. zoek zeker eens verslagen van anderen op dit forum met de verschillende lichtbronnen (staan vaak in de titel)

        eens je uit de lichtkwestie bent kan je beginnen nadenken hoe je ze pas echt beter kan maken.
        veel licht en goed medium doen al wonderen.

        Comment


          #5
          Re: binnen skunk kweken.

          ik zal gaan kijken voor lampen en ik ben vanplan om mischeien een kast te gaan maken

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          zou het ook met deze lamp gaanIMG-20130129-00234[1].jpg

          Comment


            #6
            Re: binnen skunk kweken.

            deze keer onmiddellijk een foto maar helaas kan ik niet zeggen welke lamp / model en of kleur ze heeft.
            daarvoor ben ik te weinig lampenkenner.
            het is wellicht een spaarlampje, wss zeer laag wattage.. b
            eter nog eens rondkijken en een paar juiste lampen meebrengen.
            het kastje kan je nog wat helpen maar ik vrees dat je eerste kweekje nu al ongelooflijk gestrekt is.
            als je een kastje bouwen gaat liefst nog vandaag dan morgen en gelijk onder warm white lampen zetten. dat is de bloeikleur.
            om te groeien heb je cool white nodig. ik heb geen idee wat ik je kan aanraden om alsnog iets van deze planten te maken maar je ziet een hele hoop 'abnormaliteiten'.
            zo heb je slechts drievingerige planten. je zou haast denken dat het stekken zijn die van een bloeiende plant afkomstig zijn. helemaal overstuur

            anderen weten meer .. mss leer ik zelf ook nog iets

            Comment


              #7
              Re: binnen skunk kweken.

              oke ik ben ook bezig op dit moment om een kast te maken ik doe me best

              Comment


                #8
                Re: binnen skunk kweken.

                hallo skunkman....
                lees net dat je met je kast bezig bent, hou er ook rekening mee wat voor lampen je wilt gaan gebruiken ivm de hoogte van je kast....

                succes groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: binnen skunk kweken.

                  ja ik denk dat ik er een tl in ga zeten

                  Comment


                    #10
                    Re: binnen skunk kweken.

                    ik snap echt niet waarom er zoweinig mensen zijn die cfl lampen gebruiken.terwijl het resultaat super goed is

                    Comment

                    Bezig...
                    X