Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regulier zaad planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Regulier zaad planten

    Korting op 420shop
    Hallo medegrowers

    Ik heb hier 13 reguliere zaadjes die ik zeer binnekort wil gaan planten, nou heb ik natuurlijk alleen de vrouwelijke nodig. Ik wil graag 4 vrouwelijke planten.
    Ik dacht als ik er 10 ontkiem en plant, dan is de kans best groot dat ik 4 vrouwelijke heb. Als ik er maar 2 of drie heb maak ik een stekje van de sterkste plant.
    Als ik er meer heb zal ik ze helaas weg moeten gooien.

    Maar hebben jullie nog tips/tricks of handige/betere manieren om 4 vrouwtjes te krijgen uit regulier zaad.

    groeten Cookaap

    #2
    Re: Regulier zaad planten

    in een andere topic gepikt maar mischien ben je er iets mee

    3 Ethyleen gas

    Behandelen van cannabis zaad met ethyleen gas zorgt ervoor dat de kans op meer vrouwelijke planten verhoogt met ongeveer 50% (volgens sommigen zelfs 100%, wil ik wel es testen desnoods met hempzaad). Ethyleen word geproduceerd door verschillende planten (bv. bananen, komkommers en meloenen), en deze kunnen op een gemakkelijke manier gebruikt worden om cannabiszaad te behandelen.

    Gebruikswijze:

    Ongeveer 2 weken voor je van plan bent om je zaadjes te ontkiemen, steek ze in een papierzak of envelop en steek deze in een plastiek zak samen met de bananenschillen van een nog rijpende banaan of komkommer. Vervang de schillen om de paar dagen samen met de papieren zak zodat je schimmel voorkomt.


    of het daadwerkelijk helpt
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Regulier zaad planten

      Je bedoelt dat de zaadjes in een envelop moeten en die envelop in een zak met bananenschillen? Ik vind het een zeer interessante theorie. Waarschijnlijk ga ik dit wel proberen

      Comment


        #4
        Re: Regulier zaad planten

        hey cookaap als ik het goed onthouden heb heeft qnq dit een x geprobeerd en het leek echter niet te werken probere kan sowieso geen kwaad maar verwacht niet teveel

        Comment


          #5
          Re: Regulier zaad planten

          Ik ga dit doen met 5 zaadjes en kijken wat er gebeurd. Het is alleen erg zonde van de tijd als je dan merkt dat het niet werkt.

          Comment


            #6
            Re: Regulier zaad planten

            haha dat wel mja niet alles ken mee zitten in het leven he..
            Als het wel werkt is het de moeite waard en hoef je nooit meer feminized te kopen maar zelf heb ik er weinig vertrouwen in

            Comment


              #7
              Re: Regulier zaad planten

              Dat snap ik zeker. Want anders deed iedereen het wel! moeten de schillen gedroogd zijn denk je?

              Comment


                #8
                Re: Regulier zaad planten

                nee volgens mij juist niet gewoon pelle en derbij douwe

                Comment


                  #9
                  Re: Regulier zaad planten

                  @psy, als het zover is zal ik even een verslagje plaatsen.

                  Als er nog andere tips zijn hoor ik het graag mensen

                  Comment


                    #10
                    Re: Regulier zaad planten

                    nou van die fabel klopt dus geen reeet.

                    als je gewoon je zaad zaait en van de zaden de 5 mooiste dames uitzoekt en de rest weggooit is er niks aan de hand.
                    of hebben de zaden 100 euro per stuk gekost???
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: Regulier zaad planten

                      nee niet bepaald. Ik laat ze meteen alle 13 ontkiemen denk ik. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk wel 4 vrouwtjes.

                      Comment


                        #12
                        Re: Regulier zaad planten

                        als je 13 dames krijgt dan kun je de mooiste 5 bewaren en de rest zet je in het bos ergens neer voor de hertjes ofzo
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Regulier zaad planten

                          1tje voor in de tuin is nog wel leuk ja, kijken hoelang het duurt voordat die geript is.

                          Comment


                            #14
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Regulier zaad planten

                              Ik vind het wel leuk om elke keer een ander soort te kweken. Ik woon in een kleine stad dus guerilla word m niet

                              Comment

                              Bezig...
                              X