Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over lampen

    Korting op 420shop
    hey medegrowers

    ik zag gister iets bij de bouwmarkt liggen wat ik nog niet eerder gezien had,
    een bouwlamp met een micro led erin deze zou ong 7 w gebruiken en 100w leveren aan licht, zou deze kunnen werken als je er een stuk of 4 zou plaatsen in een kast van 60 diep en 90 breed en 2 meter hoog?
    licht was geloof ik 2600K
    80W-High-Power-font-b-Led-b-font-Street-Light-font-b-Led-b-font-Lawm.jpg


    ik heb zelf nu deze gehaald deze is 2700K en verbruik 18w en geef licht als een 80w
    download.jpg
    heb er nu 1 maar wil er ongeveer 2 hebben als dit genoeg is anders nog 2 erbij,


    hoor het graag en hoop dat jullie me kunnen helpen,

    mvg ferron

    #2
    Re: vraag over lampen

    Tenzij dit een revolutie is in LED-technologie (wat het zeer waarschijnlijk NIET is) kun je beter investeren in hetzelfde wattage aan TL of spaarlampen. Werkt net zo goed, voor een fractie van de prijs.

    Overigens: Een 8-watt LED geeft niet "100 watt aan licht". Hij geeft hooguit "net zo veel licht als een 100 watt gloeilamp", wat neerkomt op 2 watt aan licht.

    Comment


      #3
      Re: vraag over lampen

      koop een hps of tl.

      Comment


        #4
        Re: vraag over lampen

        koop gewoon cfl lampen net zo goed als hps en zuiniger

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        en is plug en play en goedkoper voor hetzelfde resultaat

        Comment


          #5
          Re: vraag over lampen

          Led zend in een zeer monochroom spectrum uit. Zoon bouwlamp heeft dus enkel 1 piek in het spectrum. De kleurtemperatuur zegt niet zo heel veel bij led, je zou de golflengtes warin het ledje uitzend moeten weten.

          http://aipadvances.aip.org/resource/...xt&bypassSSO=1

          Comment

          Bezig...
          X