Autoflower plant opnieuw laten groeien.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dealer4ever
    Banned
    • Jan 2013
    • 12

    #1

    Autoflower plant opnieuw laten groeien.

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik zal me even voorstellen ik ben Gino ik ben nieuw op het forum,
    Ik ben bezig met een plantje genaamd Green o Matic autoflower,
    Die kweek ik samen met een vriend ieder hebben we 2 plantjes,
    Maardus een maat zei van ja een auto flower moet je na het oogsten kaal knippen en daarna groeit die weer verder,
    Daarom heet het een autoflower, ik personelijk heb dat nog nooit gehoord,
    En volgens mij kan dat niet kloppen,,
    kunnen jullie vertellen of het waar is of niet ?

    Dankjewel!!
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

    bullshit dus
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • berry ryder
      Special member
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2012
      • 2666

      #3
      Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

      Een autoflower heet autoflower omdat ie automatisch in bloei ( flower ) schiet
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

        volgens mij heb ej het over reveggen !!

        dit lijkt me enkel mogelijk met een normale dame , Fem plant dus ! maar dan knip je ni alles kaal hoor !! als ej kaal knipt !! wat gaat er dan terug groeien ??

        ivm afje , dat is 1 keer en weg dermee

        trouwens kweek iets goeds en gooi die afjes weg :d

        Groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

          ik-zeg-doen.png

          Welkom op JD.
          Het voorstelforum is hier.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Gio5000
            Expert Stoner
            Member
            • Dec 2011
            • 79

            #6
            Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

            Ik begrijp toch al niet waarom mensen een autoflower binnen zetten.
            DIE IS VOOR BUITEN NIET BINNEN

            Of je kan je geen klok kijken

            Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
            Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

              ik kan me anders best leuke binnenkweekjes voorstellen met autoflowers Gio

              sterker nog : zodra ik weer binnenkweekmogelijkheden heb is de eerste ronde een combinatie van autoflowers en RDB !

              Er zijn een aantal planten die buiten in ons kikkerlandklimaatje niet tot hun recht komen, en dus beter binnengekweekt kunnen worden. Maar andersom zie ik geen beletsel (nou, op extreem groot groeiende planten na dan, en zelfs die kan je met wat tuintechniek nog wel onder controle houden...)

              oftewel : vaar niet blind op wat wel of niet zou "kunnen", denk zelf na. Zo zijn we namelijk tot onze huidige technische hoogstandjes gekomen.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #8
                Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • bramonius
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 793

                  #9
                  Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                  tja mocht je interesse hebben? (of die maat van je )

                  ik heb hier nog 2 stammetjes staan. waren mooie dochters.
                  de tak is nog mooi groen, en ze heeft pas 1 ronde gebloeit.
                  zo goed als nieuw.

                  25 euro mag je ze zo komen halen

                  Comment

                  • Dnerac
                    Stoner
                    Member
                    • Jan 2013
                    • 24

                    #10
                    Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                    Hahaha, @bramonius das pas aardig
                    Maar 2x bloeien? cool
                    Dat ga ik zeker proberen, maar geeft vast wel veel stres voor je dames.
                    En de voeding en afvalstoffen in je grond?
                    Enfin succes, oja en als ze klaar zijn met bloeien gebruiken ze dacht ik bijna geen voeding meer, maakt verpotten mss makkelijker.

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                      Een autoflower krijg je niet in reveg en maakt op het einde stoffen aan die de plant laten afsterven. Dat gaat dus zeker niet werken.

                      Comment

                      • bramonius
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2012
                        • 793

                        #12
                        Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                        whoehahahahahahaha,

                        even voor mensen die mij echt serieus nemen.

                        nee het is niet mogelijk, zeker niet met een autoflower.

                        autoflower is niet echt de goede benaming. het is auto in de vorm van groei, bloei en rijp.
                        deze plant zal dus automatisch groeien, in bloei geraken en afrijpen binnen genetische fasering.

                        dus reveggen met een automaat is niet te doen. dit kan wel met een regular, mits deze deels verduisterd
                        kan worden, maar wie begint daar nou aan????

                        hahaha ik heb er toch nu al 2 keer hard om kunnen lachen dus de tijd zeker waard, bedankt.

                        en succes. ik zou gewoon een zaadje proberen en als je eenmaal wat hebt (dus wiet of een dood plantje)
                        nieuw zaadje doen zo werkt het bij mij over het algemeen.

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #13
                          Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Gio5000
                          Ik begrijp toch al niet waarom mensen een autoflower binnen zetten.
                          DIE IS VOOR BUITEN NIET BINNEN

                          Of je kan je geen klok kijken

                          Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                          als jij dan werkelijk zo'n topkweker bent wil ik met jouw 'n weddenschap aangaan
                          jij levert de zaden
                          ik kweek ze onder tl's en jij kweekt ze buiten
                          even kijken wie het laatst lacht qua opbrengst
                          IK DUS
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • Gio5000
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Dec 2011
                            • 79

                            #14
                            Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                            ik kan me anders best leuke binnenkweekjes voorstellen met autoflowers Gio

                            sterker nog : zodra ik weer binnenkweekmogelijkheden heb is de eerste ronde een combinatie van autoflowers en RDB !

                            Er zijn een aantal planten die buiten in ons kikkerlandklimaatje niet tot hun recht komen, en dus beter binnengekweekt kunnen worden. Maar andersom zie ik geen beletsel (nou, op extreem groot groeiende planten na dan, en zelfs die kan je met wat tuintechniek nog wel onder controle houden...)

                            oftewel : vaar niet blind op wat wel of niet zou "kunnen", denk zelf na. Zo zijn we namelijk tot onze huidige technische hoogstandjes gekomen.
                            Ik zeg niet dat het niet kan
                            Maar het heeft geen zin.
                            In de voorgroei periode kan je al aardig de grote van je plant regelen.
                            In de laatste jaren hebben we beste schimmel jaren gehad, dus kwamen ze met een autoflower die ook met 18uur of meer licht ging bloeien.
                            En natuurlijk kan je er binnen mee kweken maar waarom zou je.

                            Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                            Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: Autoflower plant opnieuw laten groeien.

                              omdat het leuk rommelen is voor mensen met weinig kweekruimte.
                              ooit de pc kweekjes bekeken van mensen die 1 x in de week in het weekend 'n jointje willen roken???
                              die mensen die kweken autoflowers voor de lol en om iets lekkers te kunnen roken van eigen kweek.
                              wiet kweken wil niet zeggen kilo's oogsten om te verkopen!!!
                              wiet kweken is voor vele mensen 'n hobby om zo hun eigen wietje te verkrijgen.
                              de ene wil grote struiken/bomen en de ander wil liever iets wat niet of minder opvalt.
                              voor de laatste groep zijn de autoflowers dus 'n goede uitkomst.
                              daarnaast oogst ik 3 x per jaar autoflowers terwijl anderen tot eind september/oktober wachten tot hun plant beschimmeld is!!!
                              dus waarom kweken die mensen buiten???????
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...