wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lightworker
    Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 23

    #1

    wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

    Korting op 420shop
    nvm
    Last edited by lightworker; 5 February 2013, 15:57.
  • busabuzz
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 38

    #2
    Re: wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

    Heb je het er ook weer uit kunnen krijgen ? ^^ (kon het niet laten)

    Comment

    • somango
      Banned
      • Jul 2012
      • 17

      #3
      Re: wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

      never mind?

      Comment

      • francisp
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 685

        #4
        Re: wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

        Wat gebeurd is, is gebeurd. Je kan enkel in de toekomst proberen te voorkomen.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

          Of gewoon opgeven en voor een trein springen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ganjalf_The_Green
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 399

            #6
            Re: wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Of gewoon opgeven en voor een trein springen.
            Ik snap deze reactie niet zo XD
            Zal sarcastisch zijn dat het niet zon ramp is?

            Alleen inderdaad wel zien te voorkomen nu
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

            Comment

            • lightworker
              Stoner
              Member
              • Jan 2013
              • 23

              #7
              Re: wish i was a darkworker...er is licht in mn kamertje gekomen tijdens nacht..

              ja heb er tot nu achter gelopen maar toch gevangen in netje en buiten gezet

              Comment

              Bezig...