Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb momenteel 7 plantjes staan, allen 2.5 weken oud op 18/6 met 2 * 250W HPS. Dit in 18 liter potten met plagron royalty mix.

    Vraag is nu vanaf wanneer ik deze best op 12/12 zet, zodat ze maximaal 1,30 meter hoog worden, bij voorkeur liefst 100 cm gezien de geringe dieptestraling van mijn 250 W lampen.

    Dit zijn de planten:

    2 stuks Belladona (paradise seeds): sativa/indica hybride maar dominant sativa

    2 stuks G13 Haze (barneys farm): sativa/indica hybride maar dominant sativa

    2 stuks Amnesia Lemon (barneys farm): sativa/indica hybride

    1 stuk Silver Haze (vision seeds): sativa/indica hybride maar dominant sativa (90%)

    Zo staan de plantjes er nu bij:

    P1010628.jpgP1010629.jpgP1010630.jpgP1010631.jpg

    plantjes zijn zo'n 12 cm hoog nu. 4 internodes zichtbaar.



    Zou ik ze al op 12/12 zetten? Ze lijken me nog zo klein, stel dat ze nog maal 300% gaan, dan zijn ze nog maar zo'n 50cm???

    Is mijn eerste sativa dominante kweek, heb er geen ervaring mee.

    thx voor de tips!

    greetz General

    #2
    Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

    die zijn volgens mij nu al te groot dus zou die snel op 12/12 zetten dus denk dat het met een 250watt niet anders zal zijn, die worden zeker hun meter al
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

      Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
      die zijn volgens mij nu al te groot dus zou die snel op 12/12 zetten dus denk dat het met een 250watt niet anders zal zijn, die worden zeker hun meter al
      Ok thx. Begon al zo een vermoeden te hebben. Thx!

      mobile message

      Comment


        #4
        Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

        je zit wel met een heel lage minimumtemp. die zou tg snel een graad of 4-5 moeten bijkomen anders ga je shit hebben... die je nu ook al een stuk hebt door een magnesiumtekort in mijn ogen als je magnesium op de kop kan tikken dan zou ik dat snel doen, oa canna verkoopt magnesium/L 9€ per fles ofzo
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

          Is geen mg tekort hoor. Verbrande plekjes door vallend condensaat van de plafond 2 weken terug toen mijn afzuig stuk was....

          Waarom is die 15 graden te laag?

          Comment


            #6
            Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

            Daarom.

            En bitterzout is veel goedkoper.

            Sativa's zaai ik onder 12/12 en geef ik alleen bloei voeding, of teel ik met Bio-Trissol 3-3-6 (NPK)

            Greetz
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

              Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
              Is geen mg tekort hoor. Verbrande plekjes door vallend condensaat van de plafond 2 weken terug toen mijn afzuig stuk was....

              Waarom is die 15 graden te laag?
              goed dat je het zelf weet wat de oorzaak is, niks aan de hand dan maar leek me tg een mg probleem
              en waarom die 15 te laag is, wel dan staan ze stil!!!! nemen ze weinig of helemaal niks op dus stilstand is achteruitgaan... minimumtemp aanhouden van zeker 18 graden
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #8
                Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

                Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
                goed dat je het zelf weet wat de oorzaak is, niks aan de hand dan maar leek me tg een mg probleem
                en waarom die 15 te laag is, wel dan staan ze stil!!!! nemen ze weinig of helemaal niks op dus stilstand is achteruitgaan... minimumtemp aanhouden van zeker 18 graden
                Ok. Ga ik doen. Thx!

                mobile message

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

                  Staan op 12/12 vanaf vandaag. Temperatuur met lampen uit op minimaal 20 graden gezet.

                  Bloeivoeding vanaf voorbleoi of zichtbare bloei? Of eerder op zicht?

                  mobile message

                  Comment


                    #10
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

                        uuuhh is eerste wat ik ervan hoor dus kan het niet bevestigen noch ontkennen...enige wat ze mij altijd gezegd hebben is nooit onder 18 graden te gaan indien het kan, lager drinken ze niet en nemen ze weinig of niks op wat ik ook eens aan de lijve ondervonden heb mijn allereerste run... temp zat toen op 16graden ofzo maar heeft zo weekje geduurd en drinken deden ze niet hoor, stonden echt gewoonweg stil, wat ze toen dagelijks dronken dronken ze ineens maar op in een week...
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #13
                          Re: Vraagje aan de ervaren sativa kenners..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
                          uuuhh is eerste wat ik ervan hoor dus kan het niet bevestigen noch ontkennen...enige wat ze mij altijd gezegd hebben is nooit onder 18 graden te gaan indien het kan, lager drinken ze niet en nemen ze weinig of niks op wat ik ook eens aan de lijve ondervonden heb mijn allereerste run... temp zat toen op 16graden ofzo maar heeft zo weekje geduurd en drinken deden ze niet hoor, stonden echt gewoonweg stil, wat ze toen dagelijks dronken dronken ze ineens maar op in een week...
                          Weet ook niet of dat klopt hoor. Eerst eens zien nu...

                          mobile message

                          Comment

                          Bezig...
                          X