tentje beetje te vol ....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smockymcpott
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 28

    #1

    tentje beetje te vol ....

    Korting op 420shop
    Wat kan ik best doen als men tentje te vol staat met plantjes (hier vrees ik toch voor)? 16 zaadplanten op +/-1.2 vierkante meter. 1week 18/6 en 5 dagen 16/8 voorgroei gehad onder 600w greenpower.

    Ik veronderstel dat ik wat moet snoeien maar vind het zo een zonde mooi zijtakken weg te nemen....... ze staan nu op 16dagen 12/12 (nog geen echte bloei te zien)

    ze zitten zo rond de 40/50 cm laatste groeisprint is ingezet.

    Wat is jullie mening? of zou ik er gewoon afblijven ?

    hier een fototje van 14dagen 12/12

    P2040263.jpg
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #2
    Re: tentje beetje te vol ....

    onderaan kan je desnoods beetje wegdieven
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • AudioSystemRolla
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1709

      #3
      Re: tentje beetje te vol ....

      les voor de volgende ronde niet zo idioot veel op 1 m2 zetten
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment

      • CronicAronic
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 204

        #4
        Re: tentje beetje te vol ....

        ziet er prima uit, onder in wat uit dunne. de dikke toppen komen toch boven op ! ( je zou wat grote zij bladen kunnen we hale, wel onder aan de plant beginnen ) !
        sigpic

        Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
        May Jah Bless The Herbs

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #5
          Re: tentje beetje te vol ....

          Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla
          les voor de volgende ronde niet zo idioot veel op 1 m2 zetten
          lol why ni ???

          is best te doen hoor :d

          je kan er zelfs meer in kwijt als je dat wil !! enkel kleinere potjes nemen dan :d

          en op nm style gaan ^^
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • smockymcpott
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2013
            • 28

            #6
            Re: tentje beetje te vol ....

            tnx voor de reacties manne ik ga gewoon ze deze laatste week verder laten groeien en dief hetgene wat teveel is gewoon weg.......

            grtz

            Comment

            • Medical-Spliff
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 2061

              #7
              Re: tentje beetje te vol ....

              zoals K1 zei gewoon beetje dieven, heb zelfde opstelling van jou en heb 14 dagen op 18/6 gedraait en tentje begint mooi vol te komen
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #8
                Re: tentje beetje te vol ....

                Blijven gaan
                ik zie nog aarde op je foto's ^^
                sigpic

                Comment

                • mildred
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 766

                  #9
                  Re: tentje beetje te vol ....

                  tja dr kan nog meer bij..!!

                  Comment

                  • Medical-Spliff
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 2061

                    #10
                    Re: tentje beetje te vol ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J
                    Blijven gaan
                    ik zie nog aarde op je foto's ^^

                    keep on rolling
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment

                    • Sole mio
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 808

                      #11
                      Re: tentje beetje te vol ....

                      Dieven en ervoor zorgen dat je een dikke vette hoofdtop krijgt.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment

                      • subby
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 365

                        #12
                        Re: tentje beetje te vol ....

                        te vol kan ni alleen te leeg keep it green

                        Comment

                        • smockymcpott
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jan 2013
                          • 28

                          #13
                          Re: tentje beetje te vol ....

                          tnx voor de reacties manne ik bekijk het me als ik zie dat ze niet meer groeien dan snoei ik wel wat weg wat onnodig is or amper licht krijgt..... grtzzz

                          Comment

                          • Hujakw
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Aug 2012
                            • 75

                            #14
                            Re: tentje beetje te vol ....

                            Hallo smockymcpott,

                            Wij denken dat het inderdaad veel te vol wordt. Wij hebben een 90*90 en met 5 planten is die al overvol. Eigenlijk passen er bij ons maar 4 planten in. Het hangt natuurlijk ook af of je autoflowers of normale sativas hebt. Die laaste worden soms erg groot.
                            Zie bijgaand een van de onze.

                            Groetjes Jan
                            Attached Files

                            Comment

                            • GrowBuddy
                              Retired
                              • Feb 2013
                              • 10

                              #15
                              Re: tentje beetje te vol ....

                              Heb ze wel eens voller zien staan hoor, gaat lekker dicht groeien maar dat komt wel goed...

                              Wel handig om de onderkant te dieven zoals al aangegeven, dan kunnen ze al de energie naar de hoofdtoppen sturen

                              Comment

                              Bezig...