Hulp gevraagd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boldie
    Retired
    • Dec 2008
    • 10

    #1

    Hulp gevraagd

    Korting op 420shop
    Mijn zaadjes zijn ontkiemd en het plantjes zijn nu 6 dagen jong.
    Ik heb ze momenteel onder de 400W natriumlamp staan, maar vraag me af of het niet beter is om ze terug onder de TL te zetten aangezien ze nog een tijd moeten groeien en om elektriciteits kosten te besparen, het plantje is 8 cm hoog.
  • boldie
    Retired
    • Dec 2008
    • 10

    #2
    Oeps was een fototje vergeten mee te sturen
    Attached Files

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Het plantje zal rapper groeien onder hps, zo spaar je ook al wat uit.

      Grtz

      Comment

      Bezig...