Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanabia-flash wanneer oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kanabia-flash wanneer oogsten

    Korting op 420shop
    Hallo professionals,

    Wij hebben weer hulp nodig als beginners. Hoe kan je aan Kanabia-flash goed zien wanneer je kan oogsten?
    Tot op heden hebben wij sativas gehad en daar kon je zeer duidelijk aan het amber worden van de knoppen zien wanneer het oogstijd was. Bij deze plant kan je het veel minder zien omdat er veel minder zichtbaar is van de knop.
    Dus gaarne jullie hulp. Ik sluit een aantal foto's bij. Misschien helpt dat. Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Groetjes JanDSC_1259 Kanabia-Flash (425x640).jpgDSC_1260 Kanabia-Flash (425x640).jpgDSC_1261 Kanabia-Flash (425x640).jpgDSC_1262 Kanabia-Flash (425x640).jpgDSC_1265 Kanabia-Flash (640x425).jpgDSC_1266 Kanabia-Flash (640x425).jpg

    #2
    Re: Kanabia-flash wanneer oogsten

    trichs bekijken is de enige oplossing !!

    doe je met een vergrootglas of met een usb microscoop

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: Kanabia-flash wanneer oogsten

      die is nog ni klaar! en zou beginnen spoelen als ik jouw was gtrs subby

      Comment


        #4
        Re: Kanabia-flash wanneer oogsten

        Apart soortje, ziet er vet uit. Zoals gezecht moet je idd een loepje of microscoopje hebben om je trichomen te bekijken. Als ze helder/doorzichtig zijn ben je nog niet klaar. Voor verdere informatie moet je maar even zoeken naar "trichomen".

        Succes

        Comment


          #5
          Re: Kanabia-flash wanneer oogsten

          Hallo Cookaap, Subby en K1

          Zoals gezegd bij sativa kan je de trichomen goed zien maar hier zie je die veel minder goed. Met een vergrootglas zie je ze bijna niet. Dus zal ik me maar een loep aanschaffen.... of toch maar een microscoop.
          Dank je voor jullie antwoord.

          Groetjes J

          -

          Comment

          Bezig...
          X