1 Blad helemaal eraf verbrand...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dealer4ever
    Banned
    • Jan 2013
    • 12

    #1

    1 Blad helemaal eraf verbrand...

    Korting op 420shop
    Hallo,,

    Ik ben bezig met een Autoflower plantje,
    ik kweek hem in mijn kleding kast en daar boven een 40 watt gloeilamp..
    Ik ben nu ongeveer 10 dagen verder.. 3 dagen geleden viel mijn lamp dus in de pot en daar kwam ik volgende dag pas achter,
    toen zag ik dat er 1 blad helemaal vernaggeld is door het licht, maar de andere 2 bladeren die er boven op groeien die groeien nog wel,
    Hoef ik me niet druk te maken? en komt het goed?
    Btw ik kweek ze in een 6 liter pot zonder gaten,, kan dit goed gaan ? zonder dat me plantje verdrinkt..

    THankksss!IMG0033A.jpgIMG0034A.jpg
  • Gio5000
    Expert Stoner
    Member
    • Dec 2011
    • 79

    #2
    Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

    Tering met een GLOEILAMP
    ga lezen en zoeken


    Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

    Comment

    • dealer4ever
      Banned
      • Jan 2013
      • 12

      #3
      Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

      Wat is het probleem dan dat ik onder een gloeilamp kweek?? het plantje groeit wel goed erdoor

      Comment

      • West2010
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 418

        #4
        Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

        Groeien zal ie altijd wel, zelfs onder een fietslampje
        Alleen bloeien wordt een ander verhaal.
        En ik zou maar rap een paar gaten in pot boren,
        zodat overtollig water eruit kan lopen.
        Verder zou ik je dringend adviseren een hele hoop te gaan lezen.
        Op dit forum, maar ook andere forums.
        Dan heb jezelf al antwoord op je vragen
        M.a.w. als je verder gelezen had, had je deze vraag niet eens hoeven stellen

        Comment

        • Fruitboer
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 412

          #5
          Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

          Als jij dat een goed groeiend plantje vind ben je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel tevree hoor

          Bezint eer ge begint!!!!!!!!!!!!!! Voor zij die het nog steeds niet begrepen hebben, dit wil zeggen dat je moet NADENKEN over met wat je bezig bent voor ge er aan begint. En ni denken, we zien wel, om dan hier jezelf voor aap te komen zetten....

          Voor de prijs van uw 40W gloeilamp zou ik 2 tornado's laten branden, maar jah, ik heb dan ook al de moeite is gedaan om iets te lezen.....

          WIE NIET LEZEN WIL MOET VOELEN
          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

          Comment

          • THC Dude
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 2405

            #6
            Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

            En de naam zegt ook niet veel goeds....

            Dealer4ever.......

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

              M.a.w. als je verder gelezen had, had je deze vraag niet eens hoeven stellen
              Eerst kijken dan zeiken

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #8
                Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                geef het gewoon op !!

                dit komt ni goed !!

                gooi die zooi de kliko in !! en begin opnieuw na beetje ingelezen te zijn

                groetjes en gl
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                  @d4e: In deze periode heb je juist geen lengtegroei nodig.
                  Het is nu de bedoeling dat ze veel en mooi blad gaat maken, en dat doen ze niet onder een gloeilamp.
                  Als je er wat spaarlampjes boven hangt, op 10cm afstand, dan gaat het misschien nog wel lukken.
                  Anders heb je voorlopig niks te dealen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • dealer4ever
                    Banned
                    • Jan 2013
                    • 12

                    #10
                    Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                    Zullen we wedden, dat het gaat werken dit is een auto flower plant he die doet gwn automatisch ze shit zonder moeilijk te doen,

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #11
                      Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                      Het spijt ons zeer, maar het product of de pagina waar je naar zocht kon niet gevonden worden.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                        En jij kan dat weten he Dealer4ver? daarom vraag je de mensen hier ook om hulp?
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #13
                          Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                          Waar wil je om wedden?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Wat komt er vóór stekje?

                          D4E zou eigenlijk eerst 'leeg dopje" moeten heten, en als hij 20-30 gram trekt van onder z'n gloeilamp mag hij van mij Ganja Master zijn
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #14
                            Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                            idd, goed bezig, gaan dikke toppen aankomen dat zie je zo...en 40 w is 40 gr eh, je klanten zullen tevreden zijn.
                            Respect man!
                            Oorspronkelijk geplaatst door dealer4ever
                            Zullen we wedden, dat het gaat werken dit is een auto flower plant he die doet gwn automatisch ze shit zonder moeilijk te doen,
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • dealer4ever
                              Banned
                              • Jan 2013
                              • 12

                              #15
                              Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                              Ik weet dat ik best wel dom bezig ben, maar dit is zeg maar gwn een test plantje ik wil er gwn mee zien wat ermee gaat gebeuren als ik hem (amateuristisch) kweek,
                              De opbrengst boeit me niet zoveel anders kweekte ik ook niet 1 plantje, maar ik ben van plan om nu goed te lezen, en daarna wat goede plantjes ga halen,
                              Goede lampen iets gaan bouwen waar ik ze in kan kweken...

                              Comment

                              Bezig...