Oorspronkelijk geplaatst door zion
View Post
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
help ze worden bleekjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
hoi ja hoor ik werk altijd met deze grond nog nooit problemen mee gehad hoor die pp die groen staan (4de foto) staan ook op die grond.
-
Heb al vaak te horen gekregen dat geranium potgrond niet goed is voor het kweken van cannabis.
Heb je al vaker dat soort potgrond gebruikt.
Zoniet, dan kan het daar aan liggen.
Greetz,
zion
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Dacht ook al zoiets maar op grond met veel kalk er in dacht ik toch dat dat zo geen grote rol speelt die ph,mijn grond zit op 6.0 als hij vers is met alle toevoegingen er in.Oorspronkelijk geplaatst door BaZe View Postmisschien is je ph niet goed
maar je kan beter even wachten op andere leden die het kunnen beamen
Leave a comment:
-
misschien is je ph niet goed
maar je kan beter even wachten op andere leden die het kunnen beamen
Leave a comment:
-
http://www.mijnalbum.nl/Album=QECW4YQ7 dit zijn ze dan de vierde foto zijn zoals ze moeten staan en al de rest is toch wat bleekjes niet?
Leave a comment:
-
je kan ze uploaden via je pc of via url
maar heb je ze nu niet overvoed
maar zonder foto's kan ik niks met zekerheid zeggen
Leave a comment:
-
help ze worden bleekjes
Hoi ik zit met een probleem ik heb enkele plantjes staan in een bakje met genoeg verlichting er boven een luchvochtigheid met de lampen aan van ongeveer30procent lampen uit ongeveer 65a70procent, temp 26graden met lamp aan 18graden lamp uit gaat soms wel eens naar 16graden.
Maar ik heb bodem verwarming dus dat maakt niet zoveel uit,er zit een goeie afzuiging op mijn hok.
Mijn hokje doet goed dienst dus daar ligt het niet aan,maar nu zit ik met enkele plantjes die snel kleur verliezen ik heb al de hele week proberen bij te voeden zonder resultaat.sinds gisteren begonnen met bladvoeding in de donkere uren natuurlijk. Nog wat info ik kweek op grond geen super dure grond gewone gerarium potgrond met wat toevoegingen.
Deze formule gebruikte ik ook reeds enkele malen en nog nooit problemen gehad. Ik post straks wat foto's van mijn kindjes.Last edited by groeienmoetenze; 14 January 2009, 16:16.Tags: Geen

Leave a comment: