Mededeling
Collapse
No announcement yet.
help ze worden bleekjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Nog even een foto posten ze worden almaar meer geel maar de toppen beginnen nu echt wel dikker te worden gaat toch nog een mooi gewichtje worden hoor. Ik geef nu water met een ph van 5.6 en om de 2dagen voeding.http://www.mijnalbum.nl/Album=QAFFWAAM
-
Het is een voedingstekort door een te hoge(te lage) ph...
Doordat je verkeerde phwaarde aan je plant heeft, verhoog/verlaag je je phwaarde in je pot.(Hoogstwaarschijnelijk te hoog!) Zo kunnen ze minder voedingstoffen opnemen.
Daardoor een voedingstekort...
Meet eens je phwaarde van je aarde... en pas het daarna aan...
Grtjes
Leave a comment:
-
ja als ge de eerste foto bekijkt en nu de laatse foto's een wereld van verschil
Greetz
Leave a comment:
-
Nog even een wat foto's plaatsen http://www.mijnalbum.nl/Album=ASXXERRD volgens mij redden ze het wel dankzij een weekje bladvoeding en veel liefde.
Nu enkel nog om de 2dagen voeding maar geef toe ze zien er behoorlijk goed uit als je ziet van waar ze kwamen en ze moeten nog 6weken!
Het is wel ongeloofelijk hoeveel voeding die planten moeten die PP's kregen evenveel maar die gingen bij deze hoeveelheden te groen staan beetje overvoed zelfs.
Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
Groeten
Leave a comment:
-
Ok dat ga ik doen en hopen op het beste bedankt voor je antwoord.Oorspronkelijk geplaatst door bobo View PostVoeding geven. Ik zei: het is niet normaal dat ze nu al geel worden. Dus voeding bijgeven. Je planten staan niet overvoed maar ondervoed.
Grtz
Leave a comment:
-
Voeding geven. Ik zei: het is niet normaal dat ze nu al geel worden. Dus voeding bijgeven. Je planten staan niet overvoed maar ondervoed.
Grtz
Leave a comment:
-
update
Hier alweer enkele foto's ze verbeteren volgens mij niet echt maar ze maken wel nog volop bloemen(njamie).http://www.mijnalbum.nl/Album=4GTN6PLW
Ik laat ze staan en zie wel wat er afkomt ,ik geef ze nu wel al elke dag bladvoeding.
Maar daar stop ik nu weer even mee, ze nemen hun water op via de wortels dus daar ga ik nu proberen weer wat voeding bij te kappen.
Greetz
Leave a comment:
-
JupOorspronkelijk geplaatst door groeienmoetenze View Postnormaal geef ik wat er op de fles staat en iets minder zelfs maar het is wel een feit dat ze te droog hebben gestaan ik geef ongeveer 300 ml maar das te weinig de bakken staan telkens droog nu gaf ik 500 per plant maar das weer teveel niet alles is op als het licht uit gaat. dus nu even 350 ofzo geven.
Als ik jouw was zou ik voelen aan de aarde hoe nat deze staat.
Niet zomaar waarden opstellen voor verschillende potten.Want iedere plant gedraagt hem wat anders ,dus de ene zal meer drinken dan de ander.Geef water 1 uur nadat het licht aan is gegaan ,dan hebben ze nog voldoende tijd om veel te slurpen
Maar ik vind wel dat ze er al beter uitzien dan de eerste foto
grts easy
Leave a comment:
-
normaal geef ik wat er op de fles staat en iets minder zelfs maar het is wel een feit dat ze te droog hebben gestaan ik geef ongeveer 300 ml maar das te weinig de bakken staan telkens droog nu gaf ik 500 per plant maar das weer teveel niet alles is op als het licht uit gaat. dus nu even 350 ofzo geven.Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Postis overvoeding of een tekort aan voeding hoeveel ml voeding geef je per liter en hoe is je bewatering cyclus ?
Leave a comment:
-
is overvoeding of een tekort aan voeding hoeveel ml voeding geef je per liter en hoe is je bewatering cyclus ?
Leave a comment:
-
geen beterschap
Hoi ben op aanraden van alien gestart met bladvoeding heb er nu drie beurten opzitten maar zie maar weinig beterschap hoewel de toppen toch blijven groeien.
Heb er net wat foto's van genomen http://www.mijnalbum.nl/Album=WOHGHSSG
Greetz
Leave a comment:
-
hoi het klopt wel dat ze wat weinig water gekregen hebben, maar dat had ik een weekje geleden door en ben dan de watergift beginnen opvoeren 500ml per plant voordien 300ml maar daar hadden ze niet genoeg mee. De bakken waren telkens de volgen de dag droog. dus water geven heb ik een week geleden al aangepast of zouden ze daardoor nog altijd wat bleekjes zien?Oorspronkelijk geplaatst door sensie View Postik denk eerder teveel water, en anders te weinig..
greetzLast edited by groeienmoetenze; 8 December 2008, 10:23.
Leave a comment:

Leave a comment: