Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help ze worden bleekjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help ze worden bleekjes

    Korting op 420shop
    Hoi ik zit met een probleem ik heb enkele plantjes staan in een bakje met genoeg verlichting er boven een luchvochtigheid met de lampen aan van ongeveer30procent lampen uit ongeveer 65a70procent, temp 26graden met lamp aan 18graden lamp uit gaat soms wel eens naar 16graden.
    Maar ik heb bodem verwarming dus dat maakt niet zoveel uit,er zit een goeie afzuiging op mijn hok.
    Mijn hokje doet goed dienst dus daar ligt het niet aan,maar nu zit ik met enkele plantjes die snel kleur verliezen ik heb al de hele week proberen bij te voeden zonder resultaat.sinds gisteren begonnen met bladvoeding in de donkere uren natuurlijk. Nog wat info ik kweek op grond geen super dure grond gewone gerarium potgrond met wat toevoegingen.
    Deze formule gebruikte ik ook reeds enkele malen en nog nooit problemen gehad. Ik post straks wat foto's van mijn kindjes.
    Last edited by groeienmoetenze; 14 January 2009, 16:16.

    #2
    je kan ze uploaden via je pc of via url

    maar heb je ze nu niet overvoed

    maar zonder foto's kan ik niks met zekerheid zeggen
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment


      #3
      http://www.mijnalbum.nl/Album=QECW4YQ7 dit zijn ze dan de vierde foto zijn zoals ze moeten staan en al de rest is toch wat bleekjes niet?

      Comment


        #4
        misschien is je ph niet goed

        maar je kan beter even wachten op andere leden die het kunnen beamen
        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

        Comment


          #5
          Dacht ook al zoiets maar op grond met veel kalk er in dacht ik toch dat dat zo geen grote rol speelt die ph,mijn grond zit op 6.0 als hij vers is met alle toevoegingen er in.
          Oorspronkelijk geplaatst door BaZe View Post
          misschien is je ph niet goed

          maar je kan beter even wachten op andere leden die het kunnen beamen

          Comment


            #6
            Voedings-tekorten

            Kijk hier even
            Misschien kan je er wat mee .

            Grtz.
            Last edited by Jointjedraaien; 10 January 2011, 17:16. Reden: link angepast

            Comment


              #7
              Heb al vaak te horen gekregen dat geranium potgrond niet goed is voor het kweken van cannabis.
              Heb je al vaker dat soort potgrond gebruikt.
              Zoniet, dan kan het daar aan liggen.

              Greetz,
              zion

              Comment


                #8
                hoi ja hoor ik werk altijd met deze grond nog nooit problemen mee gehad hoor die pp die groen staan (4de foto) staan ook op die grond.
                Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post
                Heb al vaak te horen gekregen dat geranium potgrond niet goed is voor het kweken van cannabis.
                Heb je al vaker dat soort potgrond gebruikt.
                Zoniet, dan kan het daar aan liggen.

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #9
                  ik denk eerder teveel water, en anders te weinig..

                  greetz

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door sensie View Post
                    ik denk eerder teveel water, en anders te weinig..

                    greetz
                    hoi het klopt wel dat ze wat weinig water gekregen hebben, maar dat had ik een weekje geleden door en ben dan de watergift beginnen opvoeren 500ml per plant voordien 300ml maar daar hadden ze niet genoeg mee. De bakken waren telkens de volgen de dag droog. dus water geven heb ik een week geleden al aangepast of zouden ze daardoor nog altijd wat bleekjes zien?
                    Last edited by groeienmoetenze; 8 December 2008, 10:23.

                    Comment


                      #11
                      geen beterschap

                      Hoi ben op aanraden van alien gestart met bladvoeding heb er nu drie beurten opzitten maar zie maar weinig beterschap hoewel de toppen toch blijven groeien.
                      Heb er net wat foto's van genomen http://www.mijnalbum.nl/Album=WOHGHSSG
                      Greetz

                      Comment


                        #12
                        is overvoeding of een tekort aan voeding hoeveel ml voeding geef je per liter en hoe is je bewatering cyclus ?

                        Comment


                          #13
                          normaal geef ik wat er op de fles staat en iets minder zelfs maar het is wel een feit dat ze te droog hebben gestaan ik geef ongeveer 300 ml maar das te weinig de bakken staan telkens droog nu gaf ik 500 per plant maar das weer teveel niet alles is op als het licht uit gaat. dus nu even 350 ofzo geven.
                          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
                          is overvoeding of een tekort aan voeding hoeveel ml voeding geef je per liter en hoe is je bewatering cyclus ?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door groeienmoetenze View Post
                            normaal geef ik wat er op de fles staat en iets minder zelfs maar het is wel een feit dat ze te droog hebben gestaan ik geef ongeveer 300 ml maar das te weinig de bakken staan telkens droog nu gaf ik 500 per plant maar das weer teveel niet alles is op als het licht uit gaat. dus nu even 350 ofzo geven.
                            Jup
                            Als ik jouw was zou ik voelen aan de aarde hoe nat deze staat.
                            Niet zomaar waarden opstellen voor verschillende potten.Want iedere plant gedraagt hem wat anders ,dus de ene zal meer drinken dan de ander.Geef water 1 uur nadat het licht aan is gegaan ,dan hebben ze nog voldoende tijd om veel te slurpen

                            Maar ik vind wel dat ze er al beter uitzien dan de eerste foto
                            grts easy

                            Comment


                              #15
                              update

                              Hier alweer enkele foto's ze verbeteren volgens mij niet echt maar ze maken wel nog volop bloemen(njamie).http://www.mijnalbum.nl/Album=4GTN6PLW
                              Ik laat ze staan en zie wel wat er afkomt ,ik geef ze nu wel al elke dag bladvoeding.
                              Maar daar stop ik nu weer even mee, ze nemen hun water op via de wortels dus daar ga ik nu proberen weer wat voeding bij te kappen.
                              Greetz

                              Comment

                              Bezig...
                              X