help ze worden bleekjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #16
    Naarmate je bloei vodert is het normaal dat de bladeren geel worden, bij jou gaat het iets te snel, Je normale dossis voeding om de twee dagen mee geven en een bloeistimulator bij of/en PK 13-14 mee geven.
    Dit tot één of twee weken voor je oogst .

    Grtz

    Comment

    • groeienmoetenze
      Retired
      • Dec 2008
      • 36

      #17
      Hoi ja dat ze geel worden verder in de bloei is normaal maar niet vergeten deze zitten net in hun derde week hé. Dat gaat volgens mij problemen opleveren met niet dicht groeiende toppen. Maar ze weggooien is ook zonde toch?
      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      Naarmate je bloei vodert is het normaal dat de bladeren geel worden, bij jou gaat het iets te snel, Je normale dossis voeding om de twee dagen mee geven en een bloeistimulator bij of/en PK 13-14 mee geven.
      Dit tot één of twee weken voor je oogst .

      Grtz

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #18
        Voeding geven. Ik zei: het is niet normaal dat ze nu al geel worden. Dus voeding bijgeven. Je planten staan niet overvoed maar ondervoed.

        Grtz

        Comment

        • groeienmoetenze
          Retired
          • Dec 2008
          • 36

          #19
          Ok dat ga ik doen en hopen op het beste bedankt voor je antwoord.
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          Voeding geven. Ik zei: het is niet normaal dat ze nu al geel worden. Dus voeding bijgeven. Je planten staan niet overvoed maar ondervoed.

          Grtz

          Comment

          • groeienmoetenze
            Retired
            • Dec 2008
            • 36

            #20
            Nog even een wat foto's plaatsen http://www.mijnalbum.nl/Album=ASXXERRD volgens mij redden ze het wel dankzij een weekje bladvoeding en veel liefde.
            Nu enkel nog om de 2dagen voeding maar geef toe ze zien er behoorlijk goed uit als je ziet van waar ze kwamen en ze moeten nog 6weken!
            Het is wel ongeloofelijk hoeveel voeding die planten moeten die PP's kregen evenveel maar die gingen bij deze hoeveelheden te groen staan beetje overvoed zelfs.
            Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
            Groeten

            Comment

            • PITcrew
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 378

              #21
              ja als ge de eerste foto bekijkt en nu de laatse foto's een wereld van verschil

              Greetz
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment

              • Biggrower
                Retired
                • Dec 2008
                • 73

                #22
                Het is een voedingstekort door een te hoge(te lage) ph...
                Doordat je verkeerde phwaarde aan je plant heeft, verhoog/verlaag je je phwaarde in je pot.(Hoogstwaarschijnelijk te hoog!) Zo kunnen ze minder voedingstoffen opnemen.
                Daardoor een voedingstekort...

                Meet eens je phwaarde van je aarde... en pas het daarna aan...

                Grtjes

                Comment

                • groeienmoetenze
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 36

                  #23
                  Nog even een foto posten ze worden almaar meer geel maar de toppen beginnen nu echt wel dikker te worden gaat toch nog een mooi gewichtje worden hoor. Ik geef nu water met een ph van 5.6 en om de 2dagen voeding.http://www.mijnalbum.nl/Album=QAFFWAAM

                  Comment

                  Bezig...