probleem bij ontkiemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joesa
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2012
    • 40

    #1

    probleem bij ontkiemen

    Korting op 420shop
    beste , ik ben nieuw op deze forum maar volg hier al enige tijd mee omdat ik al een weekje bezig ben met een eigen kweek op te starten... nu is mijn zaadje ontkiemt,heb hem in een pot van 15cm hoog en met 12 cm grond gevuld. was net aan het controleren en zag dat het leek alsof de dunne witte hoofdwortel het kopje een cm boven de grond heeft geduwd. hoelang de stengel in de grond is gegroeid durf ik niet te controleren uit schik voor beschadigingen.Kent iemand dit?is het normaal? Groetjes Joey
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: probleem bij ontkiemen

    Het is niet normaal dat je een potje van 15cm maar voor 12cm vuld.
    De rest is wel normaal
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • joesa
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2012
      • 40

      #3
      Re: probleem bij ontkiemen

      gewoon laten gaan dan? lampen aan en ''hup met de geit''??

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #4
        Re: probleem bij ontkiemen

        Zonder genoeg licht kan geen plant groeien.

        En hou die geit uit de buurt.....
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #5
          probleem bij ontkiemen

          Als het te lang duurd voor het zaadhoesje loskomt kan je een handje helpen... Pas op, zo voorzichtig mogelijk dan!!
          Verder zou ik gewoon licht erop zetten inderdaad, en afwachten voorlopig
          Succes! Grtzz

          Comment

          • joesa
            Senior Stoner
            Member
            • Dec 2012
            • 40

            #6
            Re: probleem bij ontkiemen

            oke hartelijk dank allen!we komen mekaar nog wel tegen hier

            Comment

            Bezig...