Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe sluit je je hok af

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe sluit je je hok af

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,
    Van de week wil ik dus een hok gaan bouwen bestaande uit 2 meter hoge balken en daar tussen van 1 meter en dan vijverzeil HPS lamp, afzuiger en de hele handel..
    Maar wat ik me nu afvraag is, je moet natuurlijk af en toe er in en er uit.
    Dus hoe zorg je er voor dat je m goed af kan sluiten en weer makkelijk erin kan zonder dat t gaat stinken?

    Alvast bedankt

    Greetz

    #2
    Zonder dat het gaat stinken? Zodra je iets, wat dan ook, open maakt zal de wietlucht zich buiten 't hok gaan vestigen. Volgens mij dus onmogelijk om dat tegen te gaan.

    Misschien een deurtje maken op het frame?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Je kunt een luchtsluis maken deur-tussenruimte-kweekruimte. In de tussenruimte kun je dan ook je voeding klaarmaken of de wiet laten drogen. Tussen de deur en het kozijn kun je plasticzakken doen die je hebt open gesneden en aan elkaar hebt geplakt. Dit werkt perfect.

      Succes ermee.

      Comment


        #4
        Bedankt mensen, ik denk dat het luchtsluis idee wel het beste is. Het gaat mij er eigenlijk om dat je een in/uitgang hebt die na het afsluiten geen geur meer door laat, aangezien je je hokje luchtdicht moet maken. Een deur kun je denk ik moeilijk luchtdicht maken, of er moet een manier voor zijn ofzo. Of het moet niet erg zijn dat er even lucht uit ontsnapt (vind ik niet) en de geur snel weg is(want de buren vinden dat wel). Weet niet hoe de mensen t met de tenten doen hier op het forum maar ik verwacht dat ik t op een soort gelijke manier moet doen, alleen nooit zoiets gezien

        Comment


          #5
          Waar gaat de afgezogen lucht naartoe? Daar gaat sowieso een reukje aan zitten. Dus met de luchtsluis ben je niets.
          Beste is een koolstoffilter te kopen. Beter wat meer geld opdoen om echt veilig te zitten. Stel dat er personen zijn die het geurtje herkennen en dit gaan melden bij de politie ben je al je materiaal kwijt.

          Greetz,
          zion

          Comment


            #6
            luchtsluis is wel leuk en werkt ook wel als je een koolstoffilter gebruikt

            ik zelf heb ook een sluis gemaakt en werkt wel kwa geur als je je hok in en uit gaat

            maar zoals zion het zegt koolstoffilter kopen
            Last edited by bobo; 9 December 2008, 17:54.
            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

            Comment

            Bezig...
            X