Toppen ja/nee?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cheech
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 84

    #1

    Toppen ja/nee?

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, ik heb een vraagje mbt toppen. Ik heb dit al regelmatig gedaan bij mijn buitenkweekjes en dit is goed gegaan(stekjes pp).
    Ik zie regelmatig bij kweekverslagen dat mensen dit ook binnen doen, maar dat niet alle soorten er even goed tegen kunnen.

    Ik zou dit ook graag willen doen bij mijn huidige binnenkweek, maar vraag me af of de soorten die ik heb staan hier tegen kunnen? Ik heb: 8white widow, 4 O.G Kush en 1 Critical. (royal queen seeds feminised)

    Graag hoor ik van iemand die met deze soorten ervaring heeft. (of in iedere geval met de ww, dat zijn er genoeg neem ik aan )
    Ik zou ze het liefst vandaag of morgen toppen, zodat ik ze over 1,5week nog een keer kan doen want over 2weken ongeveer zet ik ze op 12/12.

    Groetjes Cheech
  • Cheech
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 84

    #2
    Re: Toppen ja/nee?

    Serieus niemand?

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: Toppen ja/nee?

      Korte indica's top je beter niet. Deze groeien te langzaam om nieuwe loten te maken.
      De soorten die jij noemt kan je wel toppen, al zou ik de OG Kush liever de kop om buigen dan afknippen.

      Succes
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Hujakw
        Expert Stoner
        Member
        • Aug 2012
        • 75

        #4
        Re: Toppen ja/nee?

        Hallo Cheech,

        White-Widow daar kan het beslist. Hebben wij ook gedaan met die van ons. Zie bijgaande foto.
        Veel succes.

        Groetjes JanDSC_1353 White-Widow (640x425).jpg

        Comment

        • Cheech
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 84

          #5
          Re: Toppen ja/nee?

          Ik heb het net bij 2plantjes geprobeerd, ben er niet helemaal tevrede over, kon niet goed zien wat ik precies knipte omdat ze nog redelijk klein zijn. Hoop dat het mee valt

          Comment

          • francisp
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 685

            #6
            Re: Toppen ja/nee?

            White widow top ik in elk geval altijd. Ik doe het als ik duidelijk 5 internodes heb, dan knip ik terug op 3.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Toppen ja/nee?

              Je kan alles toppen.
              Autoflowers beter niet.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: Toppen ja/nee?

                Natuurlijk kan je alles toppen
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • Cheech
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 84

                  #9
                  Re: Toppen ja/nee?

                  Oorspronkelijk geplaatst door francisp
                  White widow top ik in elk geval altijd. Ik doe het als ik duidelijk 5 internodes heb, dan knip ik terug op 3.
                  Dus je haalt best een groot stuk van t plantje weg? Ik dacht dat je bij toppen alleen echt het bovenste puntje er uit knipte, zodat je 2 hoofdtoppen krijgt. Zo heb ik dit altijd bij mijn buitenplanten gedaan. En kreeg dan gewoon 2 toppen.
                  Zou je me mischien iets duidelijker uit kunnen leggen hoe jij dit doet? Of mischien met een plaatje laten zien? Heb zelf ook al wat gezocht op t forum maar zijn zoveel posts over.. bvd

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ik heb ondertussen 5 stuks op getopt(alleen bovenste groeischeutje) dus hoop dat ik t nie verkloot heb :p

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #10
                    Re: Toppen ja/nee?

                    De kweker knijpt gewoon het groeipunt er uit, meer is niet zinnig.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #11
                      Re: Toppen ja/nee?

                      en met wat geluk en schoon werken kan je van dat verwijderde groeipuntje een keileuk ministekje maken
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...