Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke ph en ec meter ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke ph en ec meter ?

    Korting op 420shop
    Hallow,

    Ik ben van plan om een ph en ec meter te kopen omdat dit tog wel een must is voor een kweker. Ik zoek er eentje die je niet hoeft te ijken ( teveel last met eikvloeistoffen etc). Kan iemand me eentje aanraden die makkelijk is in gebruik en tog juist meet ?

    Grtz !

    #2
    welke ph en ec meter ?

    Das altijd moeilijk te weten, je kan nooit zeker weten dat ie goed meet als je hem niet ff in de ijkvloeistof zet

    Comment


      #3
      Re: welke ph en ec meter ?

      is trouwens het eerste wat ik ervan hoor, ph en ec meter die je niet moet ijken... veronderstel dat die dan geijkt word in de shop als je die koopt echter na maandje ofzo best al terug gaan ijken, ik doe het om de 2 weken
      ikzelf heb die van Milwaukee en ben daar best tevreden van en dat voor een kleine 50€, natuurlijk als je zegt ik wil en kan direct een grotere investering doen dan raad ik smowkie zijn bluelab aan maar die kost dan wel terug 4x zoveel als mijn ph metertje en die is 2 in 1 ph en ec meter
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        welke ph en ec meter ?

        Er zijn zeker meters die je niet moet ijken hoor, zijn meestal redelijk goedkoop, maar ook wegwerp... En je moet toch ergens een vast kenpunt hebben (zoals ijkvloeistoffen) om te weten of hij nog correct werkt... En ja, zoals Medical zegt, die Bluelab combometer is wel erg goed !! Zeer tevreden over

        Comment

        Bezig...
        X