hoi ben op het einde van men rondje en heb ze nu 70 dagen in bloei ze hebben de laatste 2 weken enkel water gehad. nu zou ik willen gaan oogsten maar enkel de lemon skunk ruikt lekker als je aan de toppen ruikt de andere 3 ruiken erg zuur bijna chemisch. nu weet ik niet goed wat te doen de andere planten zijn cheese. great white shark en train wreck. hoop dat er iemand me kan helpen zodat ik geen zure brak moet rokenWP_000908.jpgWP_000883.jpgIMG_3236.jpg
vraag i.v.m zure geur
Collapse
X
-
Re: vraag i.v.m zure geur
heb je je niet tanden gepoetst?Comment
-
Re: vraag i.v.m zure geur
maybe farted
je bent mischien beetje ziek aan het worden ofzo, neusje die ontsteekt ofzo
Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Re: vraag i.v.m zure geur
Twee weken op water zou genoeg moeten zijn, en ze zien er ook wel klaar uit.
Gewoon netjes knippen, langzaam drogen, en als de wiet niet meteen goed smaakt, een tijdje in weckpotten in het donker bewaren na het drogen.
Curen heet dat, na 2 maanden of meer wordt de smaak stukken beter.Comment








Comment