vraagje over de verlichting.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiri
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2012
    • 2

    #1

    vraagje over de verlichting.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik kweek nu al een jaartje onder een plug n grow 125w lamp. altijd tevreden over mijn oogst (2 plantjes) alleen de laatste keer had ik er 4 onder staan wat me dus minder gram per plant opleverde. nu vroeg ik me af, heeft het zin als ik mijn groei lamp er tijdens de bloei bij hang? dus dat ik 1 125w warm white en een 125w coolwhite heb hangen, het aantal lumen verdubbelt namelijk wel. of zeggen jullie dit heeft geen enkele zin en koop een 2e bloei lamp??

    Mvg
    Wiri
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: vraagje over de verlichting.

    Tuurlijk, meteen doen. En dan midden in de bloei nog een extra warmwhite erbij..knallen !

    mm contest idee : wie knipt zijn top in een smurf ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • francisp
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 685

      #3
      Re: vraagje over de verlichting.

      Een tweede bloeilamp is iets beter, maar de groeilamp zal ook wel helpen.

      Comment

      • Ricoo
        Senior Stoner
        Member
        • Feb 2013
        • 32

        #4
        Re: vraagje over de verlichting.

        Bloeilamp echt een aanrader begin er snel mee !
        Geen woorden meer voor zinnen!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: vraagje over de verlichting.

          Gewoon erbij hangen.
          Kun je meteen laten zien dat een bloei of groei niet zoveel uitmaakt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...