Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ikweekniet
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2013
    • 210

    #31
    Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

    Nou heb hem draaien, en moet zeggen heb computers gehoord die meer herrie geven
    verwaarloosbaar dus
    Me clipventilator (die ik dus ook niet gebruik haha) maakt nog meer herrie!

    Gr

    Comment

    • Jointje1
      Senior Stoner
      • Jun 2011
      • 26

      #32
      Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

      haha oke dan .. welke softbox heb je precies? 500m3 houten of metalen?

      houten zijn zwaarder heb ik gelezen ...
      tenten ook zo een klein zoals die van jou kunnen wel wat hebben dus kwa gewicht.

      Comment

      • Ikweekniet
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2013
        • 210

        #33
        Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

        Me afzuiger staat op de tent. Heb er wel groot stuk sterk karton bovenop gelegd zodat het gewicht verdeeld is.
        Erg zwaar is die ook niet.
        Heb een Softbox van 500m3 (hout) .. kijk mijn verslagje maar zie je wat fotos



        Gr

        Comment

        • diploide
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 152

          #34
          Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Een Variac regelt niet de frequentie maar het voltage. (m.b.v. een grote spoel)
          Op 100V zit je nog prima en meestal is dat voldoende.
          Zit daar ook een thermostaat op?
          Mijne is ook aan vervanging toe
          {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

          Comment

          • Ikweekniet
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2013
            • 210

            #35
            Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

            Geen thermostaat!

            Comment

            Bezig...